در جام جهانی تیم بد نداریم

قوچان نژاد: خدا کند به اسپانیا نخوریم

بازیکنی که با گل سرنوشت سازش ایران را به جام جهانی 2014 برزیل رهنمون کرد اکنون یکی از با انگیزه ترین بازیکنان تیم ملی است.
کد خبر: ۶۰۵۳۹۱
قوچان نژاد: خدا کند به اسپانیا نخوریم

سایت جام جم ورزشی- رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی ایران در گفت و گویی از شرایط کنونی خود و تیم ملی و البته رویارویی با تایلند می گوید که خلاصه این گفت و گو را در  ادامه می خوانید:

- درست است که در تیم استاندارد لیژ زیاد بازی نمی‌کنم اما تمرینات خوبی داشتم. شرایط بدنی خیلی خوبی دارم. در بازی‌های حذفی به میدان رفتم و از روحیه مناسبی برخوردارم.

- در استاندارد لیژ به جای 11 بازیکن آماده 28 بازیکن خوب و آماده داریم و همه این بازیکنان نمی‌توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. همه دوست دارند بازی کنند. از ماه جولای تا به حال هر هفته دو بازی داشتیم و  تیم در هر بازی ترکیب متفاوتی به زمین رفته است. 7 یا 8 بازیکن جابجایی داشتیم.

- در تیم‌های بزرگ اروپایی به این شکل از بازیکنان بازی می‌گیرند یک تیم حدود 60 الی 70 بازی در جام‌های داخلی و لیگ‌های اروپایی به میدان می‌رود. در ضمن من قرارداد سه ساله دارم و باید به این قرارداد احترام بگذارم و نظر باشگاه و کادر فنی را بپذیرم. من نمی‌توانم بگویم که باید من داخل ارنج باشم و بازی کنم.

- ما نباید تایلند را دست کم بگیریم و مثل بازی‌های گذشته مقابل آنها ظاهر شویم. امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و هواداران استقبال خوبی از این بازی داشته باشند.

- خیلی خوشحالم که بعد از 4 ماه مجددا کنار هم‌تیمی‌هایم قرار می‌گیرم و با هم یک بازی جدیدی را تجربه می‌کنیم. این بازی برای آمادگی تیم ملی مفید خواهد بود و با توجه به تعطیلی اردوها این بازی‌ها در آینده به تیم ملی کمک می‌کند.

- 32 تیم در جام جهانی حاضر هستند که از بهترین‌های جهانند. در جام جهانی تیم بد نداریم. دوست دارم بیشتر با تیم‌های آمریکای جنوبی هم‌گروه شویم تا شانس صعودمان بیشتر شود. خدا کند با تیم‌هایی مثل آلمان، اسپانیا، برزیل برخورد نکنیم.

- در مورد لغو اردوها من به عنوان بازیکن نمی‌توانم صحبت کنم. این مسئله به مسئولین مربوط می‌شود و منِ بازیکن نباید در آن دخالت کنم اما این اردوها و بازی در فیفادی صد در صد به آمادگی تیم ملی کمک می‌کند و هرچه بیشتر بازی کنیم بهتر است.

- مردم را خوشحال کردیم و این  برایم مهم و لذت‌بخش بوده. باید از فوتبال لذت برد و فعلا به جام جهانی فکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها