طنزهای دهه‌ی 60 و 70 رادیو در «کاغذ کاهی»

برنامه "کاغذ کاهی" با استفاده از آرشیوی از برنامه‌های طنز دهه 60 و 70 از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۹۶۷
طنزهای دهه‌ی 60 و 70 رادیو در «کاغذ کاهی»

به گزارش ایسنا، اعظم السادات ابراهیمی، تنظیم کننده برنامه "کاغذ کاهی" گفت: برنامه "کاغذ کاهی" با استفاده از آرشیوی از برنامه‌های طنز دهه 60 و70 تنظیم می شود. قطعه‌ای از یک برنامه 60 دقیقه ای طنز است، گلچینی از بهترین برنامه‌های قدیمی طنز و تکیه ای از اصلی‌ترین بخش برنامه است که ساعت 6:55 دقیقه صبح پخش می‌شود.

وی افزود: صدای آشنای پیشکسوتان و صداپیشگان طنز رادیویی، لبخندها و مرور خاطرات گذشته با بهره‌مندی از همه گونه‌های صوت از جمله کلام، موسیقی، افکت طنز و ... از شاخصه‌های برنامه جدید "کاغذ کاهی" - کاری از شبکه رادیویی تهران - است.

ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و بالاترین هدف پخش برنامه "کاغذ کاهی" در آغاز صبح، ایجاد فضایی شاد و مفرح است که ضمن یاد و گرامیداشت بزرگان عرصه رادیو، خاطراتی از گذشته‌ها را زنده می‌کند.

ابراهیمی در ادامه گفت: در "کاغذ کاهی" به راحتی می توان ردپای خلاقیت و نوآوری را حس کرد. نه تنها روزهای خاطره انگیز و نوستالژیک گذشته را برای ما زنده می کند، بلکه مهم ترین ویژگی آن تازگی و به‌روز بودن گفتنی‌هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها