قاتل بی‌رحمی که به جرم قتل عمد همسر و برادر همسرش در زندان آمریکا در انتظار اجرای حکم اعدام بود، بر اثر پیشرفت سرطان ریه در هفتاد و یک سالگی جان باخت.
کد خبر: ۶۰۳۷۵۹

نیکلاس ال‌جی که سال 2012 به جرم قتل عمد توسط پلیس ایالتی کالیفرنیا دستگیر شد، روز گذشته به دلیل پیشرفت سرطان ریه که حدود پنج سال با آن درگیر بود، در زندان مرد.

وی همسر و برادر همسر خود را به ضرب گلوله- در حالی که قادر به کنترل رفتار خود نبود- از پای درآورد و پس از دستگیری توسط پلیس و اعتراف به قتل عمد به اعدام محکوم شد.

پس از یک سال و درست سه روز قبل از اجرای حکم، نیکلاس ال جی بر اثر سرطان ریه در زندان ایالتی کالیفرنیا جان خود را از دست داد. / باشگاه خبرنگاران جوان

حمله 15 سارق به طلافروشی در پاریس

گروهی پانزده نفره از سارقان در روز روشن و برابر چشمان بهت زده مردم، بیش از یک میلیون یورو ساعت لوکس از یکی از جواهر فروشی‌های پاریس سرقت کردند.

این گروه از سارقان با تبر ویترین جواهر فروشی را شکستند و ساعت‌های گرانقیمت و جواهرات را با خود بردند. رهگذران و شاهدان از سرعت عمل این گروه شگفت زده شدند.

با توجه به تصاویر به دست آمده از این سرقت، سارقان با همدستی یکدیگر در کمتر از دو دقیقه این سرقت را انجام دادند. آنان سپس پای پیاده از محل فرار کردند.

پلیس موفق شد دو نفر از این سارقان را بازداشت کند. به گفته مسئولان فرانسوی، این سارقان همگی از کشورهای شرق اروپا هستند. / واحد مرکزی خبر

دختر 7 ساله رکورد دار سرقت در انگلستان

براساس تصاویر ضبط شده دوربین مدار بسته یک رستوران، دختربچه هفت ساله درکمتر از ده ثانیه تلفن همراه یکی از مشتریان را دزدید.

اعضای باند سرقت تلفن همراه در رستوران‌های یورک شایر انگلستان توسط تصاویر ضبط شده یک رستوران شناسایی شدند.

بنابراین گزارش، مادر همراه دختربچه هفت ساله‌اش پس از شناسایی صاحبان گوشی های مدل بالا در فرصتی مناسب گوشی آنان را از کیف دستی‌اشان در مدت ده ثانیه می‌ربود سپس هر دو از رستوران خارج می‌شدند.

پلیس براساس تصاویر ضبط شده دوربین این رستوران توانست تصاویری از سارقان برای شناسایی و دستگیری آنان در یورک شایر انگلستان به دست آورد. براساس گزارش‌های پلیس، تاکنون 150 مالباخته در ارتباط با سرقت گوشی تلفن همراه از رستوران‌های یورک شایر انگلستان شکایت کرده‌اند. / باشگاه خبرنگاران جوان

تیراندازی به اعضای خانواده​ای در پاریس

در پی تیراندازی به اعضای یک خانواده مقابل مسجدی در شمال پاریس، سه نفر مجروح شدند.

گزارش‌های اولیه حاکی است، این سه نفر روز گذشته هنگام خروج از ساختمان مسجد، هدف اصابت گلوله قرار گرفتند.

این سه نفر که یک پدر و دو فرزند پسرش بودند، بر اثر شلیک گلوله بشدت مجروح شدند. به گفته پلیس، وضع جسمی یک نفر از آنان وخیم گزارش شده است.پلیس پاریس در حال بررسی انگیزه این تیراندازی است. / ایسنا

سقوط مرگبار اتوبوس مکزیکی

پلیس مکزیک از سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به اعماق دره‌ای در حومه «مکزیکوسیتی» و کشته شدن دست‌کم 14 نفر در این حادثه خبر داد.

بنا بر اعلام پلیس محلی مکزیکوسیتی، در این حادثه شش نفر از مسافران اتوبوس از پنجره به بیرون پرتاب و 25 نفر نیز مجروح شدند.

پلیس مکزیکوسیتی اعلام کرد: این اتوبوس بدون آن که با خودروی دیگری برخورد کند، از مسیر جاده منحرف شد و به عمق 120 متری یک دره سقوط کرد. علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نیست. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها