شکست سخت تروریست ها در حومه دمشق

ارتش سوریه در تازه ترین عملیات خود علیه مواضع گروه های تروریستی در مناطق حومه ای دمشق شکست های سختی به عناصر مسلح وارد کرد.
کد خبر: ۶۰۲۸۹۵
شکست سخت تروریست ها در حومه دمشق

ارتش سوریه در ادامه نبردها برای پاکسازی مناطق القابون، برزه و جوبر واقع در شمال شرق حومه دمشق خسارت فراوانی به نیروها و مواضع گروه های تروریستی مختلف وارد آورد و هم چنین مقدار قابل توجهی از اسلحه، مهمات و تجهیزات آنها را منهدم کرد.

شهرک جوبر واقع در پنج کیلومتری شمال شرق پایتخت از محل های اوج گیری عملیات پاکسازی ارتش از وجود تروریست ها بود و گزارش ها حکایت از پیشرفت نیروهای دولتی و عقب نشینی عناصر مسلح از بخش های عمده این منطقه دارد.

نیروهای ارتش در بسیاری از مناطق این شهرک حاشیه ای از جمله «حی المناشر» و میدان پارلمان پیشرفت های چشمگیری داشته و تعداد فراوانی از افراد مسلح را کشته و زخی کردند.

یگان های ارتش در شهرک عربین در شش کیلومتری شمال شرقی دمشق نیز با شدت بخشیدن به عملیات خود و هدف قرار دادن مواضع تروریست ها، عناصر مسلح از این منطقه به عقب راندند و خسارت قابل توجهی به آنان وارد آوردند.

منابع خبری گزارش دادند که در این نبردها ده ها تروریست کشته و زخمی شدند که تاکنون جنازه های زاهر توتنجی و نور الطن در میان شناسایی شده است.

ارتش سوریه در نبرد دیگری در شهرک مسرابا که در ۱۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد به محل حضور گروه تروریستی موسوم به آزادگان شام حمله بردند و چندین نفر از اعضای آنان را کشته و زخمی کردند.

همچنین تعداد دیگری از تروریست ها در عملیات موفقیت آمیز ارتش در باغ های البحتریه و النشابیه حومه دمشق به هلاکت رسیدند از میان آنان جسدهای نذیر اتوانب، سلیمان سرحان و عمار خبیه شناسایی شدند.

ارتش سوریه در عملیاتی موفق به نابودی اتاق مجهز به وسایل پیشرفته ارتباطاتی و نیز یک دستگاه خودرو حامل انواع اسلحه و مهمات تروریست ها در منطقه النشابیه دمشق شد و دو نفر از فرماندهای گروه های تروریستی موسوم به لواء الاسلام را به هلاکت رساند.

یگان های ارتش هم چنین در مناطق الزبدانی، الناصریه، الرحیبه و جیرود آسیب های فراوانی به تروریست ها و مهمات آنان وارد آوردند و چندین نفر از عناصر مسلح را کشته و زخمی کردند.

نیروهای ویژه بمب یاب ارتش سوریه در منطقه حاره التل شهر سعسع در حومه دمشق نیز موفق به خنثی کردن بسته ای انفجاری شدند.

منطقه عدرا و النبک حومه دمشق هم صحنه درگیری ارتش علیه تروریست ها بود که در این عملیات بیش از ۱۵ فرد مسلح کشته و زخمی شدند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها