«چرایی گسترش خشونت در لبنان، سوریه و عراق»در گفتگوی ویژه خبری

دولتمردان عربستان دچار جنون سیاسی شدند

تروریست ها در سوریه به جان هم افتادند

به دنبال پیروزی های پی در پی ارتش سوریه در حومه دمشق و تضعیف شدید روحیه تروریست ها،اختلافات بین گروه های مسلح افراطی بیشتر شد و آنها به جان هم افتادند.
کد خبر: ۶۰۲۵۱۹
تروریست ها در سوریه به جان هم افتادند

گروه های تروریستی تکفیری و سلفی که به مردم بی گناه و غیر نظامی نیز رحم نمی کنند در اقدامی سبعانه حتی به خود هم رحم نکردند و مانند گرگ به جان هم افتادند.

دو گروه تروریست افراطی در حرکتی که بیانگر درهم ریختن روحیه آنها ناشی از شکست های پی در پی از ارتش سوریه است، امروز در منطقه «داریا» در پنچ کیلومتری حومه دمشق با یکدیگر درگیر شدند.

منابع خبری گزارش دادند که در این درگیری شماری از عناصر مسلح دو گروه کشته یا زخمی شدند.

تروریست ها در این درگیری، با هدف قرار دادن مواضع یکدیگر، انبار ذخیره اسلحه و مهمات طرف مقابل را نیز از بین بردند.

شکست های دنباله دار تروریست ها در چند هفته گذشته در نبردهای حومه دمشق از جمله معلولا، حرستا، منطقه حاشیه فرودگاه بین المللی پایتخت، جوبر، الزبدانی، القامون، عربین، شبعا و دوما عناصر مسلح را در موضع شدید ضعف و در آستانه از هم گسیختگی قرار داده است.

تروریست ها که بدنبال کاربرد سلاح شیمیایی در غوطه شرقی برای ورود به دمشق امیدوار و دل بسته حمله نظامی امریکا و غرب بودند، از ماه گذشته تاکنون با حمایت ملت سوریه از ارتش این کشور پس از بر جای گذاشتن تلفات فراوان در بسیاری از مناطق حومه پایتخت به عقب رانده شدند.

موفقیت های ارتش در نبرد با گروه های مسلح افراطی در این مدت تنها محدود به دمشق نبوده و در دیگر مناطق کشور از جمله استان های لاذقیه، دیرالزور، حماه، حمص، حلب و درعا نیز تروریست ها متحمل شکست های سنگینی شده اند.

ارتش سوریه در این مدت با شدت دادن به عملیات پاکسازی چند منطقه مهم کشور را از تیررس گروه های مسلح تروریست خارج کرده است.

به گفته مقام های نظامی سوری، عملیات نابودی گروه های مسلح در استان های مختلف کشور همچنان با پیروزی ارتش ادامه دارد و نیروهای مسلح تا بیرون راندن و پاکسازی کامل کشور با اقتدار تمام علیه تروریست ها به نبرد ادامه می دهند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها