پردرآمدترین بازیکنان کنونی فوتبال دنیا

زلاتان بالاتر از رونالدو و مسی!

حمله بی سابقه مهاجم سوئدی به سرمربی بایرن مونیخ

ابراهیموویچ: مسی حیوان خانگی گواردیولا است

زلاتان ابراهیمووچ مهاجم تیم پاری سن ژرمن فرانسه و تیم ملی سوئد در جدیدترین مصاحبه خود به شدت از پپ گواردیولا انتقاد کرده است.
کد خبر: ۶۰۲۰۹۷
ابراهیموویچ: مسی حیوان خانگی گواردیولا است

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ این مهاجم سوئدی تا آنجا که توانسته به گواردیولا حمله کرده و حتی او را مورد توهین های خود هم قرار داده است. زمانی که ابراهیموویچ در بارسلونا بازی می کرد گواردیولا هنوز سرمربی این تیم بود. تنها دلیلی که چرا این بازیکن علیه گواردیولا این چنین صحبت کرده فقط به نیمکت نشینی این بازیکن در بارسلونا برمی گردد. گوشه ای از مصاحبه آتشین زلاتان ابراهیموویچ را که با "اشپیگل" آلمان را گفت گو کرده را در ادامه می خوانیم:

وی درباره جدایی خود از بارسلونا گفت: " جدایی من از بارسلونا خیلی غم انگیز بود. من بدون هیچ دلیلی نیمکت نشین شده بودم و این اصلا انصاف نبود. در واقع من به دلیل حضور مسی در بارسلونا به آن شکل نیمکت نشین شدم.  پپ مرا قربانی مسی کرد و جگرش را نداشت که به من حرفی بزند."

وی افزود: " مسی حیوان خانگی گواردیولا است. او به حرف گواردیولا خیلی راحت گوش داد و به میانه میدان رفت. "

ابراهیموویچ در ادامه گفت: " گواردیولا یک مستبد بود و هرگز به من نگفت که چرا نیمکت نشینم کرده است. زمانی که در رختکن بودیم بازیکنان یک گوشه می نشستند و به حرف های او که مثل معلم ها بود گوش می کردند."

/Media/Image/1392/05/25/635122677701614712.jpg

وی در ادامه با مقایسه مورینیو و گواردیولا گفت: "مورینیو نمی‌خواهد مثل گواردیولا کامل باشد. تایگر وودز هم می خواست کامل باشد اما دیدید چه اتفاقی افتاد. این اتفاق برای گواردیولا هم رخ می‌دهد. هر کسی یک نقطه تاریکی دارد."

زلاتان گفت: "من دوست دارم برای مورینیو بمیرم. من قابلیت‌های تاکتیکی  و توانایی های فنی این مربی را می‌ستایم. او می‌تواند با شخصیت‌های متفاوت کنار بیاید و همیشه در چالش‌ها برنده است."

مهاجم سوئدی پاریسن ژرمن گفت: "می دانید چرا پپ بایرن مونیخ را انتخاب کرد؟ چرا که این تیم بدون حضور او هم خوب کار می‌کند. بایرن یک تیم کامل است. او بازیکنان جدید می‌آورد اما بایرن نیازی به بازیکن نداشت."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها