حمله آقای حاشیه به رسانه ها

بینی تان را از زندگی من بیرون بکشید!

جنجال های بی پایان آقای جنجال

بددهانی کار دست سوپر ماریو داد

ماریو بالوتلی مهاجم تیم آث میلان هر چند وقت یکبار جنجال جدیدی را رقم می زند، او اینبار به دلیل توهین به داور و ناسزا گفتن به وی حاشیه ساز شده است.
کد خبر: ۶۰۰۲۵۲
بددهانی کار دست سوپر ماریو داد

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ مهاجم غنایی الاصل تیم ملی ایتالیا و باشگاه آث میلان بدون حاشیه نمی تواند زندگی کند. او در جریان دیدار تیم های ناپولی و میلان پس از اینکه داور در سوت خود  به نشانه پایان بازی دمید به سراغ وی رفت و چند ناسزا به وی گفت. البته این بددهانی بالوتلی که به دلیل حاشیه های همیشگی اش به سوپر ماریو معروف شده عواقب بدی برای او داشت. این بازیکن به دلیل فحاشی به داور سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده است تا بدین ترتیب سه دیدار بعدی تیمش مقابل بولونیا، سامپدوریا و یوونتوس را از دست بدهد.

بالوتلی از نحوه قضاوت داور دیدار ناپولی و میلان رضایت نداشت و معتقد است وی با سوت های بی دلیل شکست میلان را در این دیدار رقم زد. او که در دیدار ناپولی و میلان یک گل زد و البته یک ضربه پنالتی را هم از دست داد در دقایق پایانی بازی عصبی به نظر می رسید و در نهایت پس از پایان بازی این عصبی بودن را با ناسزا گفتن به داور به بدترین شکل نشان داد.

پراندلی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مدتی پیش به بالوتلی هشدار داده بود که بیشتر مراقب رفتار و گفتارش باشد چون ممکن است با ادامه این روند جایگاهش را در تیم ملی ایتالیا از دست بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها