حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم گیلان

مسئول کانون نوسازی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی گیلان از حضور 15 گروه جهادی در مناطق محروم این استان خبر داد.‌ حسین حیدریان با اشاره به برپایی اردوهای جهادی گیلان و حضور یک‌هزار جهادگر در این اردوها افزود: این جهادگران در قالب 15 گروه جهادی و به مدت 14 روز در مناطق محروم روستاهای گیلان حضور یافتند.
کد خبر: ۵۹۹۶۷۷

وی با اشاره به حضور جهادگران در رودسر، املش، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، شفت، تالش، آستارا و رشت تصریح کرد: احداث غسالخانه، سرویس بهداشتی، دیوارکشی و تکمیل مساجد و آبرسانی از اقدام‌های عمرانی جهادگران در روستاهای محروم است.‌ حیدریان با مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری اردوهای جهادی در گیلان یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا و اعیاد مذهبی از فعالیت‌های فرهنگی این اردوهاست.

به گزارش فارس ، این مسئول از حضور گروه 25 نفره جهادی مهاجر از دانشگاه انقلاب اسلامی در منطقه اشکورات روستای «مازی‌بن» رودسر خبر داد و گفت: این گروه جهادی به مدت 14 روز در این روستا حضور می‌یابند و علاوه بر فعالیت در بخش‌های فرهنگی و آموزشی، تکمیل برخی ‌طرح‌های نیمه کاره را در دستور کار خود دارند.

حیدریان با بیان این‌که اردوهای جهادی از نظر اقتصادی هزینه‌های عمرانی دولت را کاهش می‌دهد و موجب تسریع در انجام طرح‌ها می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش از دیگر اثرات مثبت اردوهای جهادی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها