پاسخ مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران به انتقادها از سریال «اولین انتخاب»

به اعتقاد محمودی این سریال کار ضعیفی نیست.
کد خبر: ۵۹۹۶۴۳
پاسخ مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران به انتقادها از سریال «اولین انتخاب»

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران درخصوص مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» گفت:‌ این مجموعه که پرتعدادترین مجموعه تلویزیونی محسوب می‌شود، بیش از 200 قسمت پخش شد و می‌توان این مجموعه را طولانی‌ترین سریال تاریخ تلویزیون محسوب کرد.

به گزارش  ایسنا، محمودی گفت: این مجموعه قرار است در 52 قسمت دیگر ساخته شود و در مناسبت‌های مختلف به روی آنتن برود. در سری جدید از این مجموعه قرار است از بازیگران و حضور دانشجویانی که رشته بازیگری خوانده‌اند استفاده کنیم.

 

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران همچنین در خصوص انتقادی که به سریال «اولین انتخاب» از سوی یکی از خبرنگاران صورت گرفت، پاسخ داد:‌ این سریال کار ضعیفی نیست. موضوعات خوب در آن وجود دارد. اما اتفاقی که افتاد این است که طرح این سریال در سال 91 به گونه دیگری بود و در سال 92 تعداد قصه‌هایش بیشتر شد و برنامه‌ریزی‌ها بهم خورد اما باید بگویم این سریال، سریالی کاملا تهرانی است.

 

***

 

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه تهران نیز در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا در برنامه «به خانه برمی‌گردیم» که یک برنامه در حوزه خانواده است، تبلیغات فراتر از محور اصلی برنامه خودنمایی می‌کند؟ گفت: این برنامه یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های حوزه خانواده سیماست که 15 سال سابقه پیشکسوتی در حوزه برنامه‌های تلویزیون دارد. به جهت اینکه دیده می‌شود اشکالات و نواقص آن نیز بزرگتر دیده می‌شود به جهت اینکه حجم آن بسیار بیشتر از سایر برنامه‌هاست. اما درخصوص تبلیغاتی که در این برنامه رخ داده است تلاش کرده‌ایم میزان آن‌ها را کمتر کنیم تا این نارضایتی مخاطبان مرتفع شود و حجم مفید برنامه به آیتم‌های دیگر پرداخته شود تا تبلیغات.

 

وی همچنین از اضافه شدن آیتم‌های جدید به این برنامه خبر داد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه تهران همچنین در خصوص برنامه «ساعت 25» شبکه تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا این برنامه از مجری متخصص‌تری برای اجرا استفاده نمی‌کند؟ گفت:‌ این برنامه یک برنامه کارشناسی نیست و براساس ذائقه مخاطب طراحی و تولید شده است. در مورد تخصصی بودن مجری هم باید بگویم بخش اعظمی از مجریان ما کارشناس نیستند. با توجه به اینکه برنامه تخصصی‌ای نداریم.

 

ناصر کریمان همچنین درخصوص دکورهای برنامه‌های شبکه تهران توضیح داد: بحث کمبود منابع، لوکیشن‌های ما را محدود کرده است.

 

وی همچنین درخصوص تبلیغاتی که در برنامه‌ها صورت می‌گیرد،‌ گفت: تمام تبلیغاتی که توسط شبکه‌ها و کل سازمان صورت می‌گیرد توسط کل سازمان هماهنگی شده است.

 

او همچنین در خصوص برنامه «امروز در شهر» گفت:‌ به نظر می‌رسد در آینده ضرورتی وجود نداشته باشد که در «امروز در شهر» را ادامه بدهیم و شاید این ظرفیت را به برنامه «تهران 20 » بسپاریم.

 

 

***

 

فارسیجانی، مدیر تأمین برنامه شبکه تهران در بخش دیگری از این نشست از پخش دو سریال جدید خارجی از زمستان امسال خبر داد و گفت:‌ فصل جدید سریال «گروه پلیس» در حال حاضر در حال دوبله است که از اوایل سال 93 به روی آنتن می‌رود. سریال کره‌ای «شمشیر و گل» نیز از زمستان امسال به روی آنتن می‌رود.

 

 

 

 

 

عالی‌زاده، مدیر گروه ورزش و تفریحات نیز از سری جدید مسابقه «قوی‌ترین مردان» خبر داد و گفت: 16 قسمت از این مسابقه برای نوروز 93 در نظر گرفته شده است و مابقی نیز قرار است از پاییز امسال با عنوان جدید «قوی‌ترین‌ها» به روی آنتن برود.

 

مدیر گروه ورزش و تفریحات از سری جدید «مسابقه سرزمین دانایی» برای پاییز امسال خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها