مجید مظفری گفت: بازیگری در موقعیت افشین هاشمی باید این موضوع را درک کند که چنین موقعیتی برای کمتر کسی پیدا میشود و البته به هوشیاری بازیگر نیز بر میگردد که بداند وقتی از تئاتر میآید تافته جدا بافته نیست که جلوتر برود و ریتم کاریاش را عوض کند. من خودم جزو هنرپیشههای تئاتر بودم که از همین جا توانستم نقش اول را در خیلی از فیلمها و سریالها بدست آورم، ولی متأسفانه آقای هاشمی استفاده نکرد و از یک جا نسبت به نقش خود بیعلاقگی نشان داد . او ادامه داد: امیدوارم افشین بداند که خیلی دوستش دارم و از من بخاطر این صحبتها ناراحت نشود، افشین باید بداند که پشت صحنه ربطی به تماشاگر ندارد و نباید یک بازیگر پشت صحنه را جلوی دوربین ببرد و حتی در پارهای از زمانها احساسم این بود که این بیریتمی و ناهماهنگی عمدی اتفاق افتاده که بطور قطع باعث پس زدن کار توسط تماشاگر میشود.
او افزود: با مثالی آن را بهتر روشن میکنم، روزی به من پیشنهاد بازی در نقش دوم فیلمی به نام «عبور از میدان مین» را دادند و تا آن زمان من نقش اول زیاد ایفا کرده بودم ولی دیده نشده بودم، پس با خودم حساب و کتاب کردم که بازی در کنار سعید راد در نقش دوم باعث میشود تمام آدمهایی که وی را میبینند من را هم خواهند دید و به این فکر نکردم که نقش اول یا دوم است و بعد از این کار فقط به من نقش اول پیشنهاد شد، بازیگرانی که در یک سریال حضور مییابند باید این موضوع را درک کنند در کنار گروهی از بازیگرانی هستند که هر کدام جایگاهی دارند بنابراین با تیز هوشی جایگاهی را برای خود بتراشند، بطور مثال در مورد خانم لاله اسکندری که برای اولین بار در یک کار کمدی بازی میکرد و من بعضی وقتها فکر کردم حتی ادای ما را در می آورد، ولی متأسفانه آقای هاشمی نسبت به نقش خود راحت و بیتفاوت شد طوری که حتی برخی مواقع ممکن است تو ذوق نیز بزند.
بانی فیلم آنلاین
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد