امروز آخرین مهلت ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام این دوره از اعزام‌ها به عتبات عالیات ساعت ۱۲ امشب به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۵۹۸۸۰۹
امروز آخرین مهلت ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات

مسعود اخوان در گفت‌وگو با فارس گفت: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به عتبات عالیات است و این افراد می‌توانند تا ساعت 24 امشب برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از پایان ثبت‌نام‌ها فردا قرعه‌کشی انجام می‌شود و زائران از 31 شهریور می‌توانند برای انتخاب کاروان‌های خود و انجام مراحل پایانی ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: این دوره از اعزام‌ها از شانزدهم مهر‌ماه آغاز می‌شود و تلاش داریم با بررسی‌های انجام شده هزینه ثبت‌نام عتبات عالیات را برای اعزام‌های بعدی کاهش دهیم و با صرفه‌جویی‌هایی که انجام شده است میانگین در حدود 40 تا 45 هزار تومان از هزینه اعزام به عتبات عالیات در این دوره کاسته شده است.

اخوان ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن ایام عرفه در این دوره از اعزام‌ها ظرفیت پروازها را افزایش داده‌ایم به گونه ای که 5 هزار زائر در روز بتوانند به عتبات عالیات اعزام شوند.

وی به زائران هشدار داد: با توجه به اینکه ایام عرفه جزء ایامی است که حجم اعزام‌ها افزایش پیدا می‌کند مردم از طریق دفاتر مجاز برای ثبت‌نام اقدام کنند و از اعزام‌های انفرادی جداً خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها