مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل

آرژانتین اینگونه به سرزمین قهوه رسید

تیم ملی فوتبال هلند به عنوان نخستین تیم اروپایی صعود به جام جهانی 201 برزیل را با پیروزی دو بر صفر مقابل آندورا جشن گرفت.
کد خبر: ۵۹۶۱۴۰
روایت لاله های نارنجی از رسیدن به جام جهانی

سایت جام جم ورزشی/ لاله های نارنجی از همین اکنون به حضور در جام جهانی فکر می کنند و حتی خود را مدعی این جام می دانند. مصاحبه سرمربی تیم ملی هلند و گلزن این تیم مقابل آندورا را در ادامه می خوانید:

فن پرسی: هلند تیم خطرناک جام جهانی است

تیم ملی فوتبال هلند شب سه شنبه مقابل تیم ملی آندورا به پیروزی دو بر صفر  رسید تا صعود مستقیم به جام جهانی را جشن بگیرد. هر دو گل هلندی ها را روبین فن پرسی مهاجم تیم منچستر یونایتد به ثمر رساند. فن پرسی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالم ، البته نسبت به صعود تیم کشورم به جام جهانی اطمینان داشتم اما از اینکه در شب صعود هر دو گل هلند را من زده ام خوشحالی ام چند برابر شده است. وی افزود: هلند برای صعود کار سختی داشت، ما رقیبان سرسختی  درگروه خودمان داشتیم اما اکنون همه چیز تمام شده است و باید به حضور در جام جهانی فکر کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال هلند گفت: بر خلاف تصور بازی چندان راحتی مقابل آندورا نداشتیم اما به هر حال پیروزی مقابل این تیم قابل پیش بینی بود. هلند یکی از تیم های خطرناک جام جهانی برزیل است و همه باید ما را در دسته مدعیان جای بدهند.

 

فن خال: هلند با شرایط خاصی به جام جهانی رسید

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند پس از اینکه تیمش به عنوان نخستین تیم اروپایی به جام جهانی برزیل صعود کرد گفت: هلند با شرایط خاص و ویژه ای به جام جهانی رسید.

لوییس فن خال پس از پیروزی دو برصفر هلند مقابل آندورا و صعود به جام جهانی گفت: واقعیت این است که بعد از یورو 2012 جمع کردن این تیم بسیار سخت بود اما این کار انجام شد. هلند در طول دو سال گذشته سختی های زیادی را تجربه کرد و ما با همه این سختی ها به عنوان اولین تیم اروپایی به جام جهانی رفتیم.

فن خال در ادامه گفت: هلند در دیدار با آندورا فوق العاده نبود اما  به خوب بازی کرد و نتیجه ای را به دست آورد که باید رقم می خورد. فن پرسی واقعا قابل ستایش است، او شب خوبی را پشت سر گذاشت و قطعا این شب را هرگز فراموش نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها