رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد:

ثبت 180 میلیون تردد در سفرهای تابستانی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خبر داد:

محروم شدن 16 راننده با 30 نمره منفی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به توقیف سه خودرو با خلافی 10 میلیون تومان گفت : 16 راننده که 30 نمره منفی داشتند از رانندگی محروم شدند.
کد خبر: ۵۹۱۹۶۸
محروم شدن 16 راننده با 30 نمره منفی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عین الله جهانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی 10 روز گذشته با تشدید اقدامات کنترلی پلیس راهور تهران بزرگ سه دستگاه خودرو که خلافی بیش از 10 میلیون تومان داشته شناسایی و از ادامه تردد خودرو ها جلوگیری شد.

وی افزود: در اجرای طرح برخورد با تخلفات رانندگی و به استناد قانون رسیدگی به این تخلفات در 10 روز گذشته، گواهینامه 16 راننده متخلف که دارای نمره منفی بیش از 30 نمره بودند ضبط و رانندگان از رانندگی محروم شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقف 479 خودرو دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان در پارکینگ در این مدت خبر داد و گفت: خودروهای دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان متوقف و جهت سیر مراحل قانونی از تردد خودروها جلوگیری خواهد شد.

وی از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید دارای بیشترین خلافی به مبلغ 33490000ریال در مدت ذکر شده خبر داد و  افزود:در سطح شهر تهران یک دستگاه کامیون با خلافی 32,400,000 ریال و همچنین خودرو سواری ماکسیما با خلافی 38,750,000 ریال متوقف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ جهانی در پایان تاکید کرد :  این خودروها در مناطق 22 گانه و توسط پلیس بزرگراه متوقف شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها