معاون ستادکل نیروهای مسلح:

عبور از خط قرمز در سوریه پیامدهای شدیدی برای آمریکا دارد

به دنبال اظهارات جدید وزیر دفاع آمریکا درباره بحران سوریه و تاکید هاگل مبنی بر این که «ارتش آمریکا کاملا آماده انجام عملیات نظامی علیه سوریه است و در این زمینه همه چیز به دستور اوباما بستگی دارد»، معاون ستادکل نیروهای مسلح هشدار داد هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۵۹۱۴۱۸

به گزارش تسنیم، سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به برخی اظهار نظرهای مقامات غربی مبنی بر احتمال استفاده از گزینه دخالت نظامی در سوریه اظهار کرد: جنگ تروریستی موجود در سوریه محصول طراحی و برنامه‌ریزی آمریکا و ارتجاع منطقه علیه مقاومت است و با وجود جبهه وسیع دشمن، دولت و ملت سوریه ضمن مقاومت و مقابله با این تهاجم گسترده، پیروزی‌های خوبی به‌دست آورده‌اند.

وی افزود: اکنون دولت و مردم سوریه در جنگ تحمیلی تروریستی استکبار و ارتجاع، دست برتر را دارند و پروپاگاندای رسانه‌ای غربی‌ها، ناشی از موفقیت‌های سوریه علیه دشمنانش است.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: هریک از همدستان آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ تروریستی علیه سوریه با مشکلاتی مواجه شده‌اند و کسانی که بر دامنه این آتش می‌افزایند از انتقام ملت‌ها در امان نخواهند بود. جزایری با اشاره به تحولات میدانی در عرصه رویارویی دولت و ملت سوریه با تروریست‌های تکفیری، سلفی و مورد حمایت غرب و ارتجاع عرب خاطرنشان کرد: اکنون مقاومت سوریه به حدی از بلوغ رسیده است که جبهه استکبار قادر به شکست دادن آن نیست.

حوادث منطقه به نفع رژیم صهیونیستی نیست

فرمانده کل سپاه هم در واکنش به تحولات منطقه و افزایش نگرانی‌ها از مداخله نیروهای خارجی گفت: تحرکات تهدیدآمیز را با چشمان تیزبین خود رصد و دنبال می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در بازدید از منطقه خلیج فارس و تنگه‌هرمز و در جمع اعضای ستاد نیروی دریایی سپاه گفت: در حوادث خونین منطقه، نقش رژیم صهیونیستی روزبه‌روز نمایان‌تر می‌شود؛ ولی نتیجه نهایی این حوادث قطعا به نفع این رژیم نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها