دستگیری زوج کلاهبردار 80 میلیارد ریالی در چالوس

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری زوج کلاهبردار هشت میلیارد تومانی که با تاسیس شرکت صوری در اینترنت، از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۴۵۰

به گزارش پایگاه پلیس، سردار جعفری‌نسب در این باره گفت: در پی گزارشی از مرجع قضایی در شهرستان چالوس مبنی بر کلاهبرداری یک زوج جوان از شهروندان تحت‌پوشش شرکت لیزینگ خودرو در اینترنت، موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان چالوس با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، مخفیگاه متهمان را در منطقه کلاردشت شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در ادامه تحقیقات، این افراد تحت تعقیب و مراقبت ماموران قرار گرفتند تا این که پس از چند روز با هماهنگی مرجع قضایی، هر دو متهم دستگیر شدند.

سردار جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده که یک زوج هستند، اعتراف کردند: با تاسیس یک شرکت صوری لیزینگ خودرو در سایت اینترنتی به نام «تشریفات خودرو» و عضوگیری 800 نفر در این سایت، از آنان هشت میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند.

به گفته وی، متهمان تحویل مراجع قضایی شدند و تحقیق از آنها و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با هشدار به کاربران فضای مجازی در شناخت و دقت در خریدهای اینترنتی خاطرنشان کرد: کاربران خریدهای خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی شناخته‌شده‌ای که به روش پرداخت وجه پس از تحویل کالا فعالیت می‌کنند، انجام دهند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها