کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد: MRI انجام شده از محل آسیب دیدگی پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس مشکل خاصی را نشان نداد.
کد خبر: ۵۹۰۲۸۹
صادقیان دیگر مصدوم نیست

به گزارش سایت جام جم ورزشی  و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دکتر حقیقت گفت: تشخیص ما برای پیام صادقیان این بود که او دچار کوفتگی ناشی از ضربه شده است ولی چون خود او نگران بود برای رفع این نگرانی برای انجام MRI هماهنگ کردیم. این هماهنگی برای شب گذشته انجام شد، اما بعداً به صبح امروز موکول گردید. MRI را هم به سرعت دریافت کردیم و براساس آن آسیب دیدگی غیر از همان کوفتگی مشاهده نشد.

وی ادامه داد: البته صادقیان به جهت دردی که داشته، خمیده بوده است و این باعث شد که از ناحیه عضله پشت دچار کوفتگی مختصری شود و به همین دلیل در تمرین دیروز استراحت کرد. به این منظور او را امروز پیش دکتر هوشیاری از متخصصان کاریوپراکتیک بردیم که بعد از اقدامات وی، شرایط وی بهتر بود. در حال حاضر بازی کردن یا بازی نکردن این بازیکن در حوزه تصمیم کادرفنی است.

پزشک تیم پرسپولیس درباره شرایط سایر مصدومان نیز خاطرنشان کرد: بنگر به دلیل سرماخوردگی و تب از تمرین دیروز معاف شد و به احتمال زیاد امروز می‌تواند در تمرین شرکت کند. سیدجلال حسینی هم به جهت التهاب از ناحیه تاندون مچ پا استراحت کرده بود که برای تمرین امروز، وضعیت وی را بررسی می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها