اگر مجبور نبودیم جلوی دعوای آنها را بگیریم، بیشتر از 6 گل می‌زدیم

آشتیانی: به خاطر گریه استقلالی‌ها، قید خوشحالی را زدیم

هافبک سرعتی - تکنیکی پرسپولیس گفت: می‌خواهیم قهرمان لیگ بشویم و می‌خواهم در جام جهانی برزیل بازی کنم، آنوقت از دربی بترسم؟
کد خبر: ۵۹۳۷۱۷
می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم، آن وقت از دربی بترسم؟

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ پیام صادقیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط خود برای بازی دربی افزود: در تمرین روز دوشنبه مچ پایم پیچید و باعث درد و تورم شد اما کادر پزشکی کارهای لازم را انجام داد و خیلی امیدوارم که برای بازی مشکل نداشته باشم. حتی اگر کمی هم درد داشته باشم در بازی شرکت می‌کنم. روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. بازی دربی یکی از بازی‌های مستقیم ما برای صعود در جدول لیگ است و بچه‌ها خودشان را از هر جهت برای این بازی آماده کرده‌اند.

وی درباره اینکه آیا برای دربی با توجه به اینکه تجربه اول او است استرس دارد یا نه، تصریح کرد: استرس کجا بود؟ اصلا استرس چیست؟ مرتب می‌گویند جو این بازی سنگین است. بازی که جو ندارد. من فوتبال خودم را بازی می‌کنم. حالا می‌خواهد 10 هزار نفر در ورزشگاه باشند یا 100 هزار نفر، فرقش این است که با تماشاگر بیشتر، انرژی بازیکن بیشتر می‌شود، این که نگرانی ندارد.

صادقیان در خصوص این سوال که خیلی‌ها منتظر هستند ببینند آیا بازی‌های خوب جوان‌های پرسپولیس در بازی استقلال هم ادامه پیدا می‌کند، گفت: الان طوری شده که وقتی به یک بازیکن می‌گویند «جوان» انگار توهین شده است. کجای این مساله عجیب است که یک بازیکن در 21 یا 22 سالگی در نقطه اوج باشد. نمی‌دانم چرا همه روی این مساله حساس هستند. من در 16، 17 سالگی جام جهانی دیدم. اولین گل لیگ برتری خودم را به صبا و در همین سن و سال زدم. الان پنج سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و همه رده‌های ملی را گذرانده‌ام. به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کرده‌ام. هدف من حضور در جام جهانی برزیل است، آن وقت چرا باید برای بازی در لیگ برتر یا دربی مشکل و استرس داشته باشم؟

هافبک تهاجمی پرسپولیس درباره اینکه سید مهدی سید صالحی دومین گل خود را هم روی پاس گل او به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: سید، خیلی شیرین و خوش اخلاق است. او مهاجم فرصت‌طلبی هم به حساب می‌آید. با یکی، دو بار صحبت می‌فهمی که همبازیانت چه می‌خواهند و تا جایی که از دستم بر بیاید می‌خواهم به او کمک کنم. نه فقط به او که به  همه تیم و سایر مهاجمان کمک می‌کنم. من پاس گل دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم. این را از ته دل می‌گویم. به نظرم لذتی که در پاس گل دادن وجود دارد، در گل زدن نیست. من اینطور هستم، حالا فرصت هم پیش بیاید، گلزنی هم می‌کنم. من اعتقاد دارم وقتی در موقعیتی نیستی که گل بزنی، نباید خودت و تیم را اذیت کنی، خب پاس بدهی، بهتر است. بازیکن تیم برنده بودن خیلی بهتر از گلزن تیم بازنده بودن است. من لذت می‌برم وقتی پاس گل می‌دهم.

وی در پایان گفت: علی آقا تا حالا به من اطمینان کرد و فرصت داد که بازی کنم. خدا را شکر از همان بازی اول توانستم جواب این اعتماد را بدهم. الان هم به چیزی غیر از این فکر نمی‌کنیم که دربی را ببریم و هر چه زودتر خودمان را به صدر جدول برسانیم تا انتظار طولانی هواداران هم تمام شود. به خاطر همین وقتی بتوانم کاری کنم که برای تیم خوب باشد، لذت می‌برم و خیلی در فکر گل زدن نیستم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها