در آستانه دیدار دو تیم استقلال و بوریرام در لیگ قهرمانان آسیا جواد نکونام دست به انتقاد از کسانی زد که برای استقلال حاشیه ایجاد می کنند.
کد خبر: ۵۸۹۹۴۹
نکونام: عرب ها آرزوی حضور در این مرحله را داشتند

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و بوریرام اظهار داشت: دربازی‌های حذفی هر تیمی قابل احترام است، آنها هم زحمت کشیدند که به این مرحله صعود کردند.

وی ادامه داد: کادر فنی 4-5 بازی آنها را آنالیز کرده، ما فیلم بازی‌هایش را در این مدت دیدیم اما برای به دست آوردن آخرین فیلم‌هایشان کار سختی داشتیم.

کاپیتان استقلال یادآور شد: نقطه قوت ما حضور هواداران است که با حمایت‌شان امیدواریم نتیجه خوبی به دست آوریم و در بازی برگشت هم از این نتیجه دفاع کنیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. موضوعی که مهم است این است که در دیدار مقابل این تیم در تهران گل نخوریم. فکر می‌کنم فردا روز خوبی برای فوتبال کشورمان باشد. هم اکنون بحث استقلال نیست همه دعا می‌کنند تا در بازی فردا بتوانیم موفق باشیم.

نکونام در مورد مقایسه توپ‌های لیگ برتر با توپ‌های AFC خاطر نشان کرد: نمی‌شود این توپ‌ها را کیفی مقایسه کرد، کیفیت‌ توپ‌های AFC مشخص است، چیزی که معلوم است این است که همه ما فوتبال بازی می‌کنیم و اصلا مقایسه کردن درست نیست.

وی افزود: کمتر کسی فکر می‌کرد ما به این مرحله برسیم، تیم‌های رقیب با هزینه‌های کلان جا ماندن اما ما نصف این هزینه‌ها را هم نکردیم و با تلاش مربیان به این مرحله صعود کردیم. ما تنها نماینده ایران هستیم، خیلی از کشورهای عربی آرزو داشتند که در این مرحله حضور داشته باشند.

کاپیتان استقلال یادآور شد: حالا که ما به این مرحله رسیده‌ایم، بهتر است همه حمایت کنند، من کم لطفی در حق باشگاه می‌بینم که برخی‌ها به هیج عنوان متوجه نیستند که این تیم استقلال ایران است، استقلال ایران بازی دارد اما همه علیه سرمربی و توپ‌ها ایراد می‌گیرند. علی دایی هم علیه توپ‌ها صحبت کرد، همه او را حمایت‌ کردند، افراد زیادی ایراد گرفتند. هر کسی نظری می‌دهد که کارشناسی هم نیست. حالا چه اصراری است که به کار اشتباه تاکید کنیم. بهتر است کاری کنیم که اشتباهات جبران شود.

نکونام تاکید کرد: من بازیکن فوتبال هستم و بدون چشم داشت بازی می‌کنم، پولم را می‌گیریم و آنهایی را که از من حمایت می‌کنند لیاقتشان بیشتر از این است شاید در بازی با داماش در صحنه‌ای که با سر پاس گل دادم هر شخص دیگری هم بود این کار را می‌کرد. هر چند که اسیب ببیند، ما هر چه داریم از مردم است.

وی در مورد اینکه آیا فیلم بازی‌های بوریرام تایلند به دست آنها رسیده گفت: کادر فنی 5 بازی حریف را آنالیز کرده. فیلم‌های امسال این تیم به مشکل به دست ما رسید. هر چه فیلم داشتیم برای سال گذشته بود. به هر حال مطمئن باشید فردا روزی است که موفقیت برای ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها