گزارش یک سایت چینی از بهترین گلزن استقلال در آسیا

چینی ها کاپیتان فرهاد را ستودند

در شرایطی که استقلال در مرحله حساسی از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال مورد توجه سایت ها و خبرگزاری های آسیای شرقی قرار دارد.
کد خبر: ۵۸۹۹۲۷
چینی ها کاپیتان فرهاد را ستودند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ سایت chinaexhibition درباره کاپیتان استقلال نوشت: " فرهاد مجیدی در آسیا بازیکن کاملا شناخته شده ای است. کاپیتان تیم تهرانی در حال حاضر برگ برنده تیمش در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود و در ضمن یکی از خطرناک ترین گلزنان این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم هست. "

این گزارش در ادامه افزود:" مجیدی 37 ساله یکی از مسن ترین بازیکنان لیگ آسیاست اما در عین حال بسیار آماده و سرحال به نظر می رسد. او قرار است برای استقلال نقش یک ستاره را داشته باشد همانطور که در لیگ ایران هم یک ستاره برای این تیم است."

/Media/Image/1392/02/04/635024151729007242.jpg

سایت چینی در ادامه آورد:" فرهاد مجیدی یکی از با تجربه ترین بازیکنان حاضر در لیگ آسیا به شمار می رود. این بازیکن قبلا هم سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد و حتی قهرمانی در آن را با تیم العین امارات تجربه کرده است."

این سایت علاوه بر اینکه در گزارش خود درباره کاپیتان استقلال نوشته  به دیگر ستاره های لیگ قهرمانان آسیا هم اشاره کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ستاره آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
۰
۰
آقا فرهاد یه دونه باشی

نیازمندی ها