گفت و گوی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با سایت فیفا

کروش : تیم ملی ایران را به بالاترین سطح ممکن می رسانم

تحلیل سایت پرتغالی از حضور کروش در رئال مادرید

کروش خوب شروع کرد، بد تمام کرد

یک سایت پرتغالی در مورد کارلوس کروش نوشت: او مربی‌ای است که سال ۲۰۰۳ کارش را خوب شروع کرد، ولی بد به پایان رساند.
کد خبر: ۵۸۹۱۷۷
کروش خوب شروع کرد، بد تمام کرد

یکی از بحث‌های جدی این روزهای فوتبال اسپانیا و اروپا حضور دو مربی جدید آرژانتینی و ایتالیایی در راس کادر فنی بارسلونا و رئال مادرید در فصل جدید (2014-2013) است. در شرایطی که تابستان امسال مسئولان بارسا، جرادو مارتینو را در پی کناره‌گیری تیتو ویلانووا به عنوان سرمربی جدید به خدمت گرفت. همچنین کارلو آنچلوتی، از مربیگری تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه جدا شد و در اسپانیا سکان هدایت رئال مادرید را به جای «ژوزه مورینیو» برعهده گرفت، کارشناسان، تحلیل‌گران و حتی فوتبال دوستان با دقت و حساسیت زیادی،‌امور این دو تیم بزرگ اسپانیا و اروپا را دنبال می‌کنند.

 

در این میان گمانه‌‌زنی‌های متفاوتی در مورد آینده دو تیم مذکور با مربیان جدید‌شان مطرح است. در این حال یک سایت خبری در شهر لیسبون پرتغال این موضوع را مورد تحلیل قرار داده و حتی با اتفاقی مشابه از گذشته مقایسه کرده است.

این سایت نوشته است: ‌آنچه تابستان امسال در بدنه کادر فنی کاتالان‌ها و کهکشانی‌ها رخ داد، مشابه سال 2003 است. زمانی که هر دو تیم به سراغ مربیان جدید برای هدایت خود رفتند. در آن هنگام بارسلونی‌ها زمام امور را به فرانک ریکارد هلندی سپردند. رئال هم به سراغ کارلوس کروش رفت.

این سایت افزود: در آن سال ریکارد با بارسا «بد» شروع کرد، اما فصل را «خوب» به پایان رساند. در مقابل کروش فصل را «خوب» ‌شروع کرد اما «بد» به پایان برد.

به گزارش فارس؛ این پایگاه خبری برشمردن این نکات مشابه، چنین سئوالی را مطرح کرده است: آیا تاریخ پس از یک دهه تکرار خواهد شد و همان اتفاقی که برای ریکارد و کروش روی داد،‌ این بار برای مارتینو و آنچلوتی نیز تکرار می‌شود؟!

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها