امروز و فردا فیلم‌هایی با موضوعات کودکانه، خانوادگی، پلیسی و... از تلویزیون به نمایش درمی‌آید

فروتن با پای پیاده در راه تلویزیون

فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه، بوی پیراهن یوسف، چک، من ربات هستم و زورو برخی از فیلم‌هایی است که در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۲۹۶

شبکه یک

امروز، ساعت 22، مرد قد بلند / فردا، ساعت 14 و 30 دقیقه، پای پیاده

فیلم سینمایی «مرد قد بلند» به کارگردانی پاسکال لاگر، امروز ساعت 22 از شبکه یک به نمایش درمی‌آید.

جسیکا بیل و جادل فرلند در فیلم سینمایی «مرد قد بلند» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پای پیاده» به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی لدنی، جمعه ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. محمدرضا فروتن، رضا ناجی و فاطمه صادقی در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه دو

امروز: یک بامداد، بازمانده / ساعت 8، عروسک چوبی 2 / ساعت 14 و 30 دقیقه، جومانجی / ساعت 21، کلاه قرمزی و بچه ننه

فردا: ساعت 8، لاک‌پشت‌های نینجا / ساعت 17 و 30 دقیقه، نفوذی / ساعت 23، بوی پیراهن یوسف

فیلم سینمایی «بازمانده» به کارگردانی زنده‌یاد سیف‌الله داد ساعت یک بامداد امروز از شبکه دو پخش می‌شود.

سلما مصری، بسام کوسا، جمال سلیمان، جیانا عید، صباح برکات و علاء کوکش در فیلم سینمایی «بازمانده» بازی کرده‌اند.

انیمیشن «عروسک چوبی 2» به کارگردانی مارتین لوند امروز ساعت 8 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود. این انیمیشن محصول سال 2010 نروژ است.

فیلم سینمایی «جومانجی» به کارگردانی جو جانستونا امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. سیسیلیا روس و ریکاردو دارین در فیلم سینمایی «جومانجی» محصول سال 1995 آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حمید مدرسی امروز ساعت 21 از شبکه دو پخش می‌شود.

این فیلم داستان شیطنت‌‌های پسرعمه‌زاست که کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که به ورود مهمان ناخوانده‌ای منجر می‌شود. حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی‌پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی، پوپک مظفری، پویان طباطبایی، محمد بحرانی و... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

انیمیشن «لاک‌پشت‌های نینجا» به کارگردانی کوین مونره فردا ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نفوذی» به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. امیر جعفری، نسرین مقانلو، قاسم زارع، سیاوش خیرابی و جمشید هاشم‌پور در فیلم سینمایی «نفوذی» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی مجید مدرسی، فردا ساعت 23 از شبکه دو پخش می‌شود. نیکی کریمی، علی نصیریان و جعفر دهقان در فیلم سینمایی بوی پیراهن یوسف بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 11، چک/ ساعت 16 و 30 دقیقه، جنجال بزرگ/ ساعت 23 و 30 دقیقه من ربات هستم

فردا: ساعت 11، زیگ زاگ/ ساعت 16، سقوط مرگبار

فیلم سینمایی «چک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاظم راست‌گفتار، امروز ساعت 11 از شبکه سه بازپخش می‌شود. فرهاد آئیش، همایون ارشادی و مژگان بیات در فیلم ‌سینمایی چک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «جنجال بزرگ» به کارگردانی سیاوش شاکری و تهیه‌کنندگی علی صادقی، امروز ساعت 16 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. اکبر عبدی، رضا کرم‌رضایی و علی ثابت در فیلم سینمایی «جنجال» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «من ربات هستم» به کارگردانی الکس پرویاس، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. ویل اسمیت و بریجت مویناهان در این فیلم نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی زیگ زاگ به کارگردانی مجید توکلی و تهیه‌کنندگی سیدامیر رضاشجاعی فردا ساعت 11 از شبکه سه پخش می‌شود. امیرحسین رستمی و شهره لرستانی در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «سقوط مرگبار» به کارگردانی استفان روزوینسکی فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود.

شبکه چهار

امروز: ساعت 11، زندگی شگفت‌انگیزه / ساعت 16، جو

فردا: ساعت 11، خارج از دید / ساعت 20 و 30 دقیقه، جاگرنات

فیلم سینمایی «زندگی شگفت‌انگیزه» به کارگردانی فرانک کاپرای، امروز ساعت 11 از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. جیمز استوارت و دونا رید در فیلم سینمایی «زندگی شگفت‌انگیزه» محصول 1946 آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی «جو» به کارگردانی جین گیرالت، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «خارج از دید» به کارگردانی استیون سودربرگ فردا ساعت 11 از شبکه چهار پخش می‌شود. جورج کلونی، جنیفر لوپز و لوییس گوزمن در فیلم سینمایی «خارج از دید» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «جاگرنات» به کارگردانی ریچارد لستر، فردا ساعت20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما4» از این شبکه به نمایش در می‌آید. ریچارد هریس، عمر شریف، دیوید همینگز و آنتونی هاپکینز در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، افسانه قعر آب

فردا: ساعت 19 و 15 دقیقه، تارزن و تارزان / ساعت 13 و 30 دقیقه، ده و نیم (قسمت اول)

فیلم سینمایی «افسانه قعر آب» به کارگردانی جی راسل، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

صبح روز جمعه ساعت 9 و 15 دقیقه فیلم سینمایی «تارزن و تارزان» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی ده و نیم (قسمت اول) به کارگردانی جان لافیا و با بازی کیم دلانی، فرد وارد و ایوان سرگئی فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، تب پنهان

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، معمای عدالت

فیلم تلویزیونی «تب پنهان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی غلامرضا سیامی‌زاده امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. بهزاد خداویسی، شیوا بلوریان و رضا خدادبیگی در فیلم تلویزیونی «تب پنهان» از تولیدات صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «معمای عدالت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رسول صانعی فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش درمی‌آید.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «عمری مثل گل» به کارگردانی محمد علی اسحاقی، فردا ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می‌شود. عباس محبوب، زهره صفوی، صفر کشکولی، مهدی صباغی و سیامک اشعریون در فیلم تلویزیونی «عمری مثل گل» بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

امروز: ساعت 21، گوی بخار

فردا: ساعت 21، زورو

انیمیشن «گوی بخار» به کارگردانی کات سوهیرو اوتوما امروز ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود.

انیمیشن «زورو» محصول ژاپن فردا ساعت 21 از شبکه پویا به نمایش در می‌آید.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «مرثیه‌ای برای مرتضی»، «سربازان کوچک»، «پرتقال و آفتاب»، «رستوران سیار»، «آرچر» و «شجاعان» فردا ساعت 13 و 15 دقیقه، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها