مجمع عمومی کانون جدیدالتاسیس کارگردانان دوشنبه‌شب برگزار شد و محسن محسنی‌نسب، سخنگوی این کانون تاکید کرد اگر نهاد دیگری با نام آنها فعالیت کند، شکایت خواهند کرد.
کد خبر: ۵۸۶۲۱۶

به گزارش مهر، مجمع عمومی این کانون جدیدالتاسیس در تالار ارکیده با حضور تعدادی از کارگردانان همچون جمال شورجه، مسعود اطیابی، علی غفاری، انسیه شاه‌حسینی، حبیب‌الله بهمنی، حمید بهمنی، محمدرضا صفری و حبیب‌الله کاسه‌ساز برگزار شد. محسن محسنی‌نسب درباره این جلسه گفت: نمایندگانی از وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با بیش از یکصد کارگردان سینمای ایران در این مجمع حضور داشتند و هیات‌مدیره کانون کارگردانان سینمای ایران موجودیت مستقل خود را اعلام کرد.

وی ادامه داد: طبق رای‌گیری که روز گذشته انجام شد پرویز شیخ‌طادی، انسیه شاه‌حسینی، حبیب‌الله بهمنی، شفیع آقامحمدیان و بنده به عنوان اعضای هیات‌مدیره، علی درخشی به عنوان بازرس و علی عبدالعلی‌زاده به عنوان بازرس علی‌البدل و من به عنوان سخنگوی کانون کارگردانان سینمای ایران انتخاب شدیم.

محسنی‌نسب خاطرنشان کرد: این کانون به هیچ عنوان وابستگی به کانون کارگردانان خانه سینمای یک و نهاد خانه سینمای دو ندارد بلکه تشکلی است که با هدف احیای جایگاه کارگردان در سینمای ایران فعالیت خواهد کرد و اگر مجموعه دیگری با این عنوان به کار خود ادامه دهد این حق قانونی ماست که شکایت خود را به مراجع قانونی اعلام کنیم چراکه این عناوین وجاهت و ثبت قانونی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها