حمله مدیرعامل آبی ها به جباری

فتح‌اله‌زاده: چه کسی به جباری گفته برگرد استقلال؟!

مدیرعامل استقلال ضمن انتقاد از مجتبی جباری می‌گوید اتفاقاتی را که در جلسه او و جباری در سال گذشته افتاده بود به خاطر استقلال در دلش نگه‌ می دارد.
کد خبر: ۵۸۵۰۰۳
فتح‌اله‌زاده: چه کسی به جباری گفته برگرد استقلال؟!


علی فتح‌الله‌زاده، پس از مراسم رونمایی از کارت هواداری استقلال درباره این کارت، اظهار کرد: ما تلاش ‌کرده‌ایم این قضیه را در سیستم‌ بانکی هم جا بیندازیم. این کار می‌تواند چند منظوره باشد. البته ما پیش از این هم کارت داشته‌ایم، اما این کارت هواداری متفاوت است. این کارت کیفیت مطلوب‌تری دارد و چیزی فراتر از یک کارت هواداری است. با این کارت، هواداران می‌توانند در جاهایی همچون استخر، خریدهای عادی و حتی سینما از آن بهره‌مند شوند. مثلا هواداری که به مسافرت می‌رود با استفاده از این کارت می‌تواند از تخفیف‌های ویژه استفاده کند. این‌ها یک بسته حمایتی و تکمیلی برای هواداران و هم برای باشگاه است. حتی اگر این مساله جا بیفتد یک هوادار با بازیکن مورد علاقه‌اش می‌تواند با استفاده از این کارت که به نوعی اعتبار پولی هم در آن وجود دارد، تلفنی صحبت کند.

او در پاسخ به این سوال که این کارت تا چه اندازه هزینه‌های استقلال را تامین می‌کند؟ بیان کرد: قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود! در بخش تبلیغات ما چیزی حدود 30 درصد از هزینه‌هایمان را با این کارت‌ها می‌توانیم پر کنیم. هوادار 30 میلیونی قابلیت بالایی که باید از آن استفاده می‌شده، اما چون ثبات مدیریتی در استقلال نبوده این مساله به فراموشی سپرده شده بود.

مدیرعامل استقلال افزود: می‌خواهیم کارهای بزرگی را در استقلال انجام دهیم. من یک بار گفته بودم سه سال تیم را به من بدهند تا من باشگاه را به خودکفایی برسانم. عده‌ای اخیرا به من گفته‌اند شما سه سال است در استقلال هستید پس چرا تیم را خودکفا نکردید. من نگفتم که سه سال مدیرعامل شوم، چرا که مدیرعامل مجری مصوبات هیات مدیره است. من گفتم سه سال باشگاه را به من بدهند. استقلال و پرسپولیس بنگاه‌های بزرگ اقتصادی هستند که متاسفانه دچار مشکلاتی شده‌اند. همین الان شما ببینید که ما یک کمپ راه‌ا‌ندازی ‌کرده‌ایم. این کمپ زمانی که من آن را ساختم 20 میلیارد پولش بود، اما الان 140 میلیارد تومان می ارزد. اگر من صاحب باشگاه بودم این کمپ را می‌فروختم و با 500 میلیون تومان می‌رفتم و برای یک سال زمین اجاره می‌کردم. چیزی حدود 40 میلیارد را صرف هزینه ساخت ورزشگاهی 35 هزار نفری با تمام امکانات می‌کردم و با باقی پول هم می‌توانستم سود بگیرم و هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنم. حتی می توانستم چیزی حدود 40 میلیارد را صرف شهرک سازی کنم.

او در پاسخ به این سوال که مهدی رحمتی گفته استقلال برابر سپاهان به وزارت ورزش و جوانان باخت، اظهار کرد: نه این گونه نیست. چون این وزارت ورزش و جوانان در حال رفتن است این صحبت را نکنیم بهتر است. آقای عباسی تلاش زیادی کرد و خیلی به ما کمک کرد، اما ایشان پولی نداشت و به همین دلیل ما هم دچار مشکل شدیم. ان‌شاءالله در دولت جدید در این باره فکری شود. صحبت ما این است که چطور به تراکتورسازی یا سپاهان پول داده می‌شود، اما به ما نمی‌دهند. 30 میلیارد تومان هزینه بازی‌های استقلال است. این پول را به ما نمی‌دهند. در حالی که ما می‌گوییم حداقل 15 میلیارد آن را به ما بدهند. اگر نمی‌خواهند این پول را به ما بدهند بگویند تا ما حق پخش بازی‌هایمان را به خارج از کشور بفروشیم. صداوسیما هم در این میان گناهی ندارد. تمام مشکل از مجلس است. آنها باید پولی را به عنوان بودجه برای بازی‌های ما در نظر بگیرند و به تلویزیون بدهند تا مشکلات تا حد زیادی حل شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر این که جباری گفته تا زمانی که او در استقلال است به این تیم باز نمی‌گردد؟ گفت: آیا کسی به جباری گفته که به استقلال بیا؟ ان‌شاءالله هر وقت که من از استقلال رفتم او به تیم برگردد. متاسفانه عده‌ای از روزنامه‌ها جباری‌نامه شده‌اند! جباری بازیکن خوبی از لحاظ فنی است، اما بزرگ‌تر از تیموریان یا رحمتی نیست. این حق یک باشگاه است که بازیکنانش را اگر از لحاظ رفتاری و اخلاقی نپسندید کنار بگذارد.

او در پاسخ به این سوال که دقیقا در جلسه‌ای که او با جباری به همراه امیری داشته چه اتفاقاتی افتاده است؟ اظهار کرد: من که جباری نیستم که بگویم. من به خاطر استقلال آن مسائل را ته دلم نگه داشتم. فقط می‌خواهم بپرسم اگر به پدر او توهین کرده بودم چرا یک سال در استقلال بازی کرد.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که داوری دیدار استقلال برابر سپاهان را چگونه ارزیابی می‌کند؟ افزود: واقعیت این است که داوری خوبی را ندیدیم. خود همکار شما در تلویزیون گفت که فغانی با مجیدی مشکل دارد. شما هم باشید یکی، دو مورد را تحمل می‌کنید و این داوری در حد محلات هم نبود. دو پنالتی ما را آقای فغانی نگرفت، یک پنالتی آنها را هم نگرفت، اما پنالتی که به نفع آنها سوت زد هم اشتباه بود. واقعیت این است که ما به داوری باختیم. این صحبتی است که همه می‌گویند. از دست دادن دو پنالتی یا نگرفتن دو پنالتی شوخی نیست. با این حال برای فغانی احترام قائلم و اعتقاد دارم که اشتباهی صورت گرفته است. قطعا تعمدی در کار نبوده و ما مثل بسیاری از تیم‌ها در این مواقع ریسمان نمی‌بافیم. ان‌شاءالله که مشکلات هم حل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها