در واکنش به جدایی از سپاهان

جباری: این شایعه خیلی مسخره است

به قراردادم با سپاهان پایبندم

مجتبی جباری: در سال جام‌جهانی می‌خواهم آرامش داشته باشم

هافبک سپاهان با رد شایعات خروجش از این تیم گفت که تا پایان فصل در اصفهان می‌ماند و به فکر درخشش در جام جهانی برزیل است.
کد خبر: ۵۹۰۴۷۲
مجتبی جباری: در سال جام‌جهانی می‌خواهم آرامش داشته باشم

مجتبی جباری بعد از پیوستن به سپاهان اصفهان با حواشی روبه‌رو شد. او در بدو ورودش آرامش نسبی داشت اما رفته رفته شایعاتی به وجود آمد و حتی حرف از بازگشت او به استقلال، اخراج از سپاهان و رفتن به چین بود.

جباری در گفت‌وگو با ایسنا به این حرف‌ و حدیث‌ها پاسخ داد.

* آقای جباری حواشی زیادی در روزهای اخیر پیرامون شما به وجود آمده در این مورد توضیح می‌دهید؟

یکی از روزنامه‌ها امروز تحلیلی درباره من و سپاهان نوشته بود که باعث شد توضیحاتی ارائه دهم. من با سپاهان قرارداد دارم و همه چیز بر عکس حرف‌هایی است که مطرح می‌شود. ما فقط در یک بازی ضعیف بودیم و به فجر باختیم و در بقیه دیدارها خوب بودیم. الان هم آماده بازی با صبا می‌شویم تا با برد در این دیدار به شرایط قبل برگردیم. تمرین‌های خوبی هم داشتیم. به هر حال یک سری بحث‌ها باعث شد حرف و حدیث به وجود آید اما من برای روشن شدن اذهان عمومی و تماشاگران سپاهان این اطمینان را می‌دهم که تمام صحبت‌ها کذب است. البته دلیلی هم برای تکذیبش نمی‌بینم ولی شایعه شده و باید به آن پاسخ دهم تا هواداران اصفهانی دیگر سوالی در ذهن‌شان نمانده باشد.

* شایعه بازگشت‌تان به استقلال و رفتن به چین نیز به این مسائل دامن زد.

درست است ولی من می‌خواهم امسال آرامش داشته باشم چون یک سال به جام جهانی مانده و خبر حضورم در چین را واقعا نمی‌دانم از کجا آورده‌اند. من تکذیب این را هم بیهوده می‌دانم. به سپاهان تعهد دارم و تا پایان قرارداد در این تیم می‌مانم. به هر حال وقتی یک مقداری مشکلات به وجود می‌آید با تمرین‌های بیشتر برطرفش می‌کنیم. ما می‌توانستیم در ابتدای لیگ پرواز داشته باشیم و اگر مقابل گسترش فولاد به نتیجه می‌رسیدیم همه طور دیگری راجع به سپاهان فکر می‌کردند.

* امروز هم خبری مبنی بر اخراج‌تان از تمرین‌های سپاهان توسط کرانچار شنیدیم.

همین تحلیل‌هایی که گفتم باعث شد سوء تفاهم در تیم باشد. مسائل طور دیگری به گوش تیم رسانده شده بود ولی من صحبت کردم و به اصل ماجرا پی بردند. الان هم در تمرین‌ها حاضر می‌شوم و مشکلی نیست. در کل سپاهان تیم بی‌حاشیه‌ای است و من دوست ندارم حرف‌هایی که می‌شنوم برای تیم مشکل ایجاد کند. همچنین انتظار دارم دیگران هم کمک کنند تا سال آرامی را پشت سر بگذارم و به فوتبال کشور کمک کنم. این مسائل تمرکزم را می‌گیرد و دوست دارم دیگر چنین چیزی نباشد. وقتی سپاهان همه امکانات را برای ما مهیا کرده من هم دوست دارم بازی‌های خوبی برایش انجام دهم و در جام جهانی حضور داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها