اعلام شهریه‌های جدید مهدهای کودک تا 20 مرداد

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: شهریه‌های جدید مهدهای کودک تا 20 مرداد اعلام می‌شود ضمن اینکه در تهران در مناطق یک، دو، سه و چهار شهریه‌ها بیش از سایر مناطق افزایش خواهد یافت به طوری که حداکثر نرخ شهریه‌ها 30 درصد خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۴۷۳۴
اعلام شهریه‌های جدید مهدهای کودک تا 20 مرداد

محمد نفریه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه هفته گذشته کمیته‌های استانی مبلغ پیشنهادی خود را برای شهریه‌های جدید مهدهای کودک اعلام کردند، اظهارداشت: در حال حاضر شهریه‌های اعلام شده از سوی استان‌ها در کمیته کشوری در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود تا 20 مرداد شهریه‌های جدید مشخص و در نهایت اعلام شود.

نفریه خاطرنشان کرد: پس از نهایی شدن شهریه‌های جدید و اعلام آن، مهدهای کودک موظف هستند از ابتدای مهر، شهریه‌های جدید را از خانواده‌ها دریافت کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در برخی از استان‌ها، شهریه‌ها بین 5 الی 7 درصد رشد داشته است و این درحالی است که در تهران نیز شهریه‌ها متفاوت است.

وی اضافه کرد: شهریه‌ها در تهران منطقه‌ای محسوب می‌شود و این در حالی است که شهریه‌ها در شمال شهر تهران بیشتر از جنوب‌شهر افزایش خواهد یافت و آن هم به دلیل اجاره نمودن مکان برای مهدهای کودک است.

نفریه تاکید کرد: شهریه‌ها در تهران در مناطق 1-2-3 و 4 نسبت به مناطق دیگر افزایش بیشتری خواهد یافت ضمن اینکه  حداکثر افزایش شهریه‌ها براساس نرخ تورمی بانک مرکزی خواهد بود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: هم‌اکنون اکثر مربیان مهدهای کودک دارای مدرک لیسانس به بالا هستند و این درحالی است که بیش از 50 هزار نفر در مهد‌های کودک مشغول به کار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها