پرواز مرگبار کامیون در بزرگراه ستاری

برخورد یک دستگاه کامیون کمپرسی با یک خودروی سواری و یک موتورسیکلت در بزرگراه ستاری، مرگ راننده کامیون را در پی داشت.
کد خبر: ۵۸۳۹۰۸
پرواز مرگبار کامیون در بزرگراه ستاری

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سازمان آتش‌نشانی تهران، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده برخورد کامیون با خودروی سواری و موتورسیکلت، ساعت 1:39 بامداد آتش نشانان ایستگاه 20، 98 و گروه امداد و نجات 8 به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه ستاری روی پل شیخ فضل‌الله اعزام شدند.

براساس این گزارش، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه ستاری بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار نخاله با یکدستگاه خودروی سواری پراید و یک موتور سیکلت، کامیون از مسیراصلی منحرف شده و پس از برخورد شدید با گاردریل کنار پل به پایین پل در بزرگراه تهران-کرج سقوط کرده بود.

در این حادثه آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول مشغول عملیات و نجات سرنشینان خودروی سواری پرداخته و خانواده سه نفره ای متشکل از پدرخانواده34 ساله، مادر30ساله و پسربچه 6 ساله را که به طرز معجزه آسایی از این حادثه جان سالم به در بودند را به همراه راکب و سرنشین جوان موتورسیکلت که 20 و 18 ساله بودند را تحویل عوامل اورژانس دادند.

گروه دوم از آتش نشانان نیز به پایین پل رفته و با همکاری عوامل راهور مسیر تردد دیگر خودروها را برای جلوگیری از حوادث احتمالی مسدود کرده و با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع برق و باطری کامیون با بکارگیری تجهیزات امداد و نجات قطعاتی از اتاقک کامیون را برش داده و توانستند راننده 29 ساله کامیون را از میان آهن پاره های آن بیرون بکشند که متاسفانه مرگ وی توسط امدادگران اورژانس تائید شد.

گفتنی است، در اثر برخورد اولیه کامیون با گاردریل بزرگراه قطعات آهنین از نرده های محافظ کنار بزرگراه جدا شده و بر روی دو خودروی سواری در حال حرکت سقوط کرده بود که خوشبختانه مصدومی در بر نداشت و تنها خسارت مالی به این خودروها وارد کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها