نظر سنجی انجمن بازیکنان حرفه ای آلمان؛

هاینکس و لواندوفسکی، برترین های بوندس لیگا

سرمربی فصل گذشته بایرن مونیخ و مهاجم بورسیا دورتموند به ترتیب به عنوان برترین مربی و بازیکن فصل اخیر بوندسلیگا انتخاب شدند.
کد خبر: ۵۸۳۴۵۲
هاینکس و لواندوفسکی، برترین های بوندس لیگا


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در نظر سنجی اتحادیه بازیکنان حرفه ای آلمان، یوپ هاینکس به عنوان برترین مربی فصل انتخاب شد. این مربی 68 ساله که در پایان فصل خود را برای همیشه بازنشسته کرد بایرن مونیخ را قهرمان بوندسلیگا ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا کرد تا با 45.9 درصد آرا بهترین مربی فصل شود. بعد از این مربی بازنشسته ، کریستیان اشترایش سرمربی ماینس که این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا رهنمون کرد دوم شد و یورگن کلوپ سرمربی بورسیا دورتموند نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

کریستیان اشترایش

یورگن کلوپ
اما در نظر سنجی برترین بازیکنان فصل بوندسلیگا همانطور که پیش بینی می شد ستاره لهستانی بورسیا دورتموند یعنی روبین لواندوفسکی  به عنوان برترین بازیکن فصل انتخاب شد. او در نظر سنجی بازیکنان حرفه ای آلمان 31.6  درصد آرا را کسب کرد و به مقام نخست این نظر سنجی رسید. اوج درخشش لواندوفسکی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود ، جایی که او در دیدار رفت دورتموند و رئال چهار گل به تیم اسپانیایی زد.

روبین لواندوفسکی
بعد از لواندوفسکی 23 ساله ، به ترتیب فرانک ریبری و باستین شواین اشتایگر هافبک های بایرن مونیخ دوم و سوم شدند . این دو به ترتیب 21.6 و 11.3 درصد آرا را کسب کردند.

فرانک ریبری

باستین شواین اشتایگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها