اپیزودهای «برنده خوشبخت»، «دل شکسته نباید داشت»، «آخرین قرار»، «پیک عروس» و «بیدار بخت» از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ویژه شب های قدر از شبکه تهران پخش می شوند.
کد خبر: ۵۸۲۸۱۸
اتفاقاتی که در شب های قدر در شبکه تهران می افتد

به گزارش روابط عمومی این مجموعه تلویزیونی، روز شنبه پنجم مرداد ماه در نخستین شب قدر اپیزود «برنده خشوبخت» پخش می شود که داستان آن را محمد محود سلطانی و مسعود کردمی بر اساس طرحی از مصطفی زنده نوشته اند و محسن منشی زاده آ« را کارگردانی کرده است.

در داستان این اپیزود آمده است: مرتضی، که تعمیرکار لپ تاپ است و به دنیای اطرافش با محاسبات علمی و ریاضی وار دو دو تا چهار تا می‌نگرد و می‌گوید متوجه عدالت خدا نمی‌شود.

سایر عوامل ساخت برنامه: مدیر تصویربردار: احمد گودرزی. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: محمدعلی محمودی.  صدابردار: ایمان آزاد. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس: قاسم مربی. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: پری‌سا ایمان‌پور.

بازیگران: نفیسه روشن. رضا مولایی. خسرو احمدی. سعیده عرب. تقی محمودی.

روز یکششنبه ششم مرداد ماه نیز اپیزود «دل شکسته نباید داشت» پخش می شود که داستان آن را محمد محمود سلطانی و مسعود کرمی بر اساس طرحی از مصطفی زنده نوشته اند.

کارگردان این قسمت احمد معظمی است و در خلاصه داستان آن آمده است:پروین دختری چهل ساله به خاطر نگهداری از مادرش که زمین‌گیر شده هیچ گاه به خواستگارانش جواب مثبت نداده است اما برادرهایش که هریک پی زندگی خود رفته‌اند حالا دندان طمع برای خانه‌ای که پروین و مادر در آن زندگی می‌کنند تیز کرده‌اند.

سایر عوامل ساخت برنامه:مدیر تصویربرداری: آرش خلاق‌دوست. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: محمدعلی محمودی. صدابردار: حمیدرضا یارندپور. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس: قاسم مربی. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: نرگس مقدسی.

بازیگران: آناهیتا اقبال‌نژاد. پروین مُلکی. محمد اعلایی. آزاده موحد. رضا اخلاقی راد. بیتا کریمخانی. نیلوفر پارسا فر.

در دومین شب قدر در روز دوشنبه هفتم مرداد نیز اپیزود «آخرین قرار« به کارگردانی داریوش یاری پخش می شود که داستان آن را محمد محمود سلطانی و مسعود کرمی       نوشته اند.

داستان «آخرین قرار» درباره پروانه یکتا، دختر جوانی است که با دوستش سیما خانه مجردی دارندو با نقشه‌ای از پیش تعیین شده قصد دارند ده میلیون تومان از یک موسسه خیریه بگیرند.

سایر عوامل: مدیر تصویربرداری: حمیدرضا رحیم‌زاده. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: مجتبی حاج‌علی. صدابردار: رضا کنشلو. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: سمیرا شجاعی.

بازیگران: افسانه ناصری. مانا پاک‌نژاد. حمید شریف‌زاده. سیما خضرآبادی. پریسا بادران. محمد پویا.

 

روز سه شنبه هشتم مرداد اپیزود «پیک عروس » پخش می شود که داریوش روحی داستان آن را با مشورت محمد محمود سلطانی نوشته و احمد معظمی آن را کارگردانی کرده است.

«پیک عروس» روایتگر مجید جوانی بیست وهفت هشت ساله‌ است که به تازگی پدرش زمین گیر شده، خرجی خانواده را به عهده گرفته است ... خانواده‌ی مجید تصور می‌کنند که مجید با موتورش در پیک کار می‌کند. این در حالی‌ست که ما درمی‌یابیم مجید کیف‌قاپ است.
سایر عوامل: مدیر تصویربرداری: سیدمحسن حسینی. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: محمدعلی محمودی. صدابردار: حمیدرضا یارندپور. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس: قاسم مربی. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: نرگس مقدسی.

بازیگران: نفیسه روشن. سعیده عرب. ارسطو خوش‌رزم. سیما مطلبی. کریم قربانی.

روز چهارشنبه نهم مرداد و در سومین شب قدر نیز اپیزود «بیدار بخت» نوشته محمد بکایی و کارگردانی افشین صادقی پخش می شود.

این اپیزود داستان زندگی آفاق، زنی میانسال را روایت می کند که پس از سال ها ناآرامی و در به دری در خانه ای قدیمی شغلی یافته و آرامشی ساخته است. او پسری معلول دارد و در لحظاتش در فکر آسایش پسرش است.

بازیگران: پردیس افکاری، شهراد وثوقی، مهنوش صادقی، رضا رضوی، جهان فروزنده، محمد کرمانی نسب.

سایر عوامل: مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: محمد صادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد بکایی، صدابردار: مهرداد ابوالقاسمی، طراح گریم: خاطره خاشعی، جانشین تولید: علی مسیح آبادی، دستیاران کارگردان: وحید الهویی، فیروز احمدپور، دستیاران صحنه و لباس: محمد محمدی، میثم محمدخانی، فائزه پرویز، مجریان گریم: فرشته گودرزی، محمد نعمتی، دستیار صدابردار: علی امام وردی، دستیاران تصویربردار: مهدی رجبی، فردین حبیبی، وحید باقری.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها