رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی عتبات دانشگاهیان از شنبه پنجم مرداد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۷۴۳
آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات دانشگاهیان

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی با اشاره به آغاز هفتمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان گفت: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از پنجم تا دوازدهم مرداد می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی لبیک به نشانیwww.labbayk.ir برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: در مجموع3600 نفر از دانشگاهیان از29مرداد تا نیمه مهر به عتبات اعزام خواهند شد که بعد از پایان زمان ثبت نام، مراسم قرعه‌کشی برگزار می‌شود و نتایج آن نیز در پایگاه اینترنتی لبیک اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام فقیهی خاطر نشان کرد: هزینه سفر به صورت هوایی حدود یک میلیون و120 هزار تومان و زمینی نیز حدود800 هزار تومان از تهران است که البته هزینه‌ها با توجه به دوری و نزدیکی به مرز در شهرستان‌های مختلف متفاوت خواهد بود.

وی افزود: دانشگاهیان اعم از پسران، دختران مجرد با یکی از محارم، زوج های دانشجو، استادان و کارمندان دانشگاه ها می توانند با همراه برای عتبات ثبت نام کنند و همچنین کسانی که در دوره های قبل در عتبات دانشجویی ثبت نام کرده یا اعزام شده اند نیز می توانند در این دوره ثبت نام و اعزام شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با هماهنگی این ستاد و یکی از بانک ها به زائران عتبات دانشگاهیان 5 میلیون ریال وام کمک هزینه عتبات اعطا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها