همه چیز در اردوی تیم ملی خوب است

بچیروویچ: سومین شادی را از بسکتبال قبول کنید

بسکتبالیست های ایران با قهرمانی در جام ملت های آسیا، سومین شگفتی بزرگ امسال ورزش ایران را پس از فوتبال و والیبال خلق خواهند کرد.
کد خبر: ۵۸۱۵۹۵
بچیروویچ: سومین شادی را از بسکتبال قبول کنید

مهمد بچیروویچ یکشنبه شب و در پایان نخستین روز از آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران در شهرستان آمل  افزود : به طور قطع با جام قهرمانی از فیلیپین به ایران باز خواهیم گشت.
وی بااشاره به همگروهی ایران با چین وکره جنوبی گفت: حضور این تیم ها با ایران در یک گروه اهمیتی ندارد، هدف تیم ملی بزرگ و کسب قهرمانی در آسیا است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، به برپایی اردوی تیم ملی در آمل اشاره کرد و با مطلوب خواندن سالن، امکانات تمرینی، بدن سازی و اسکان ملی پوشان ادامه داد: هدف ازبرپایی اردوی پنج روزه در آمل مشابهت شرایط آب و هوایی این شهرستان با محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین و نیز فراهم شدن محیط آرام تمرینی و تمرکز لازم برای قبل از مسابقات است.
بچیروویچ درمورد تمرین نکردن حامد حدادی با سایر ملی پوشان بسکتبال ایران گفت: حدادی به خاطر دل درد نتوانست در تمرین اول شرکت کند، اما از روزدوشنبه به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.
وی به ایرنا گفت: همه چیز در اردوی تیم ملی خوب است و همه بازیکنان وکادر فنی با اراده قوی برای کسب قهرمانی در جام ملتهای آسیا آماده هستند.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با حضور ۱۲ بازیکن برای حضور در جام ملت های آسیا و انتخابی جهان در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود.
تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران تا روز پنجشنبه هفته جاری در دونوبت صبح وعصر در سالن ورزشی پیامبراعظم و سالن بدن سازی باشگاه کاله آمل تمرین خواهند کرد.
تیم ملی بسکتبال که از ۶ خردادماه تمرینات آماده ‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کرده است، ۶ مردادماه به قصد شرکت در این رقابت‌ها تهران را به مقصد مانیل فیلیپین ترک می‌کند.
بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان جام ملت های آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه در مانیل فیلیپین برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها