آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از اول مرداد

نتایج نهایی آزمون دستیاری اعلام شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از روز سه‌شنبه اول مرداد ماه آغازمی‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۹۷۶
نتایج نهایی آزمون دستیاری اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت بهداشت، دکتر غلامرضا حسن‌زاده با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: کلیه پذیرفته‌شدگان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی می‌توانند از اول تا پانزدهم مرداد ماه 92 برای ثبت‌نام به دانشگاه محل پذیرش مراجعه کنند.

وی افزود: کلیه پذیرفته شدگان، در زمان ثبت‌نام باید با توجه به سهمیه پذیرش خود اصل مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه مربوطه را براساس مندرجات راهنما و دستورالعمل‌های مرتبط به دانشگاه محل پذیرش ارائه کنند، چرا که نوع سهمیه پذیرش به دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آموزش اعلام می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به شروع به آموزش کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اصلی آزمون پذیرش دستیار تخصصی از اول شهریور ماه 92، تصریح کرد: البته به استثنای دانشجویان پزشکی که با استفاده از مقررات رتبه‌های برتر، استعدادهای درخشان، قانون تسهیل ازدواج جوانان مشروط به اتمام دوره آموزش پزشکی عمومی تا 31 شهریور، مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون مذکور شده‌اند، که شروع به آموزش این دسته از پذیرفته‌شدگان در از اول مهر 92 خواهد بود.

وی افزود: شروع به آموزش پذیرفته شدگان آزمون که مطابق مقررات ملزم به ادامه انجام خدمات قانونی خود تا پایان شهریور ماه 1392 است از اول مهر 92 خواهد بود.

دکتر حسن زاده اظهار کرد: عدم ثبت‌نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش در زمان‌های اعلام شده جهت پذیرفته شدگان اصلی و مرحله اول جایگزین به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده محسوب شده و این گروه از افراد مجاز به شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره چهل و یکم نیستند.

وی یادآور شد: کلیه شرکت کنندگان در آزمون که انتخاب رشته کرده‌اند و در مرحله اصلی پذیرش پذیرفته نگردیده اند در صورت عدم تمایل به شرکت در مراحل جایگزین می بایست مراتب را از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir از تاریخ 15 تا 30 مرداد اعلام نمایند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: مطابق آیین‌نامه اجرایی نقل و انتقال دستیار مصوبات هفتادودومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، انتقال دستیاران در موارد مجاز در حیط وظایف دانشگاه‌های مبدأ و مقصد است.

دکتر حسن زاده گفت: پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت مطلع شدن از مدارک مورد نیاز ثبت‌نامی و سایر اطلاعات مرتبط می‌توانند به سایت اینترنتی دانشگاه مراجعه و یا با واحد آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه محل پذیرش تماس گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها