کارت های سوخت، دوشنبه شارژ می شود

۶۰ لیتر سهمیه بنزین مرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ تغییر در میزان سهمیه و قیمت، ساعت ۲۴روز دوشنبه هفته جاری ( ۳۱ تیرماه ) در کارت های هوشمند سوخت شارژ خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۰۹۶۲
کارت های سوخت، دوشنبه شارژ می شود

علی ربیعی معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، گفت: مقدار سهمیه بنزین خودروهای شخصی مطابق ماه های گذشته و بدون تغییر، در کارت های سوخت شارژ خواهد شد.

وی با بیان این که سهمیه واریزی از ساعت ۲۴ دوشنبه ۳۱ تیر ماه قابل برداشت خواهد بود، افزود: در مرداد امسال همچون ماه های قبل ۳۰۰ لیتر سهمیه بنزین با نرخ آزاد ۷۰۰ تومان در کارت های سوخت خودروها واریز خواهد شد که با پایان سهیمه ۴۰۰ تومانی قابل استفاده خواهد بود.

ربیعی اظهار کرد: در ساعت ۲۴ روز دوشنبه (۳۱ تیر) ۲۵ لیتر سهمیه موتورسیکلت ها نیز در کارت سوخت دارندگان آن شارژ خواهد شد.

با تعطیل شدن مدارس و دانشگاه های کشور در فصل تابستان، همچنین پیش از شروع ماه مبارک رمضان موج نخست سفرهای تابستانی شکل گرفت به گونه ای که در هفته نخست تیر ماه امسال به طور میانگین روزانه ۷۳ میلیون لیتر بنزین مصرف شد و این مقدار در هفته دوم به ۷۲ میلیون لیتر و در هفته سوم تیر نیز به ۷۰ میلیون لیتر رسید.

به نظر می آید این روند مصرف تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه یابد و پس از آن با پایان آن و موج دوباره سفرهای تابستانی روند افزایشی مصرف بنزین را شاهد باشیم. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها