فیلم «در جستجوی گمشده» از شبکه نمایش /سرگردان در جنگل به دنبال فرزندان

فیلم تلویزیونی «در جستجوی گمشده» به کارگردانی اسماعیل فلاح پور محصول سال ۱۳۷۵ است. جهانگیر الماسی، حمیرا ریاضی، جمشید شاه محمدی و آتش تقی پور بازیگران اصلی این فیلم هستند.
کد خبر: ۵۷۹۸۸۵
فیلم «در جستجوی گمشده» از شبکه نمایش /سرگردان در جنگل به دنبال فرزندان

داستان فیلم «در جستجوی گمشده» از این قرار است که دکتر صالحی؛ متخصص مغز و اعصاب، دارای همسر و یک فرزند است اما به قدری خود را سرگرم کار و پول کرده که به کلی یاد آنها را از ذهن خود بیرون کرده است. همسرش تقاضای طلاق می‌کند و او به راحتی می‌پذیرد. روزی در حین درگیری لفظی با همسرش، دکتر صالحی عصبانی شده و باماشین به جنگل دور افتاده‌ای می‌رسد و در آنجا بچه¬اش را گم می‌کند و....

اسماعیل فلاح پور متولد ۱۳۴۶است. وی فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۶۳ و با انجمن سینمای جوان ایران آغاز کرد. فلاح پور در سال ۱۳۶۴ دوره کارشناسی سینما را سپری می‌کند و در سال ۱۳۷۱ که اولین دوره کارشناسی ارشد سینما در ایران برگزار شد، موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد سینما گردید.

فلاح پور اولین فیلم تلویزیونی خود را در سال ۱۳۶۷ به نام «تا صبح» برای گروه تلویزیونی سپاه و اولین فیلم سینمایی بلند به نام «یک حرفه‌ای» را در سال ۱۳۷۴ و دومین فیلم سینمایی خود را به نام «تیک» در سال ۱۳۸۰ کارگردانی کرد. از فیلم‌های تلویزیونی وی می‌توان به«آوای مهربان»، «داستان پاییزی»، «بلند گریه کن»، «ما هنوز زنده‌ایم»، «امن ترین جای دنیا»، «عبور از شب» و «فصل آخر» اشاره کرد.

فیلم «در جستجوی گمشده» روز دوشنبه ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها