فعالیت مدنی، باعث شکوفایی فردی و استحکام اجتماعی می‌شود

اردوهای جهادی و احساس مفید بودن

مدیر عامل موسسه خانه شهریاران جوان خبر داد:

آغاز مرحله چهارم اردوهای جهادی شهری

مدیر عامل موسسه خانه شهریاران جوان از آغاز مرحله چهارم اردوهای جهادی شهری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۶۵۵
آغاز مرحله چهارم اردوهای جهادی شهری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه شهریاران جوان، حسن اشتری مدیر عامل موسسه خانه شهریاران جوان ضمن اعلام آغاز مرحله اجرایی فصل  تابستانه اردوهای جهادی شهری، گفت: انجام امور با روحیه جهادی و گسترش روحیه و فرهنگ جهادی از رویکردهای اصلی شهرداری تهران است و در این راستا اجرای طرح اردوهای جهادی شهری جوان محور با تاکید بر تقویت روحیه اخلاص، ایثار، تعاون، تلاش، تعهد و مشارکت مسئولانه است.

وی ضمن اشاره به برآورده شدن بخش اعظم اهداف طرح اردوهای جهادی شهری در مرحله پاییزه، زمستانه 91 و بهاره 92، خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی شهری در سه مرحله گذشته با حضور 4200 نفر از جوانان و نوجوانان داوطلب و جهادی در سطح مناطق 22 گانه تعداد 233 طرح جهادی با عناوینی همچون، تجهیز کتابخانه های مدارس و اهدا کتاب به شهروندان، خانه های بهشتی، شناسایی بی‌سوادان در سطح مناطق و برگزاری کلاس های سواد آموزی، رنگ آمیزی و تصویرسازی مفهومی در مدارس و سطح شهر، زیر چتر سلامتی، بیت الجنه، جهادگران ساختمانی، و... برگزار شد.

اردوهای جهادی خانه شهریاران جوان در هشت محور آموزش و پژوهش، بهداشت و سلامت، فعالیت های خیریه، فرهنگی و هنری، فعالیت هایی در حاشیه طرح های عمرانی، پاکسازی، مقابله با آسیب های اجتماعی، نوسازی و زیباسازی و فضای سبز شهری اجرا می شود.

اشتری افزود: امیدواریم به پشتوانه برگزاری اردوهای جهادی شهری با مشارکت شهروندان زمینه تحقق اهداف شهرداری تهران در خصوص لزوم استفاده از توانمندی های نیروهای جوان و داوطلب شهر تهران و استفاده از مدیریت جهادی به منظور حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی شهر تهران و افزایش مطلوب کیفیت زندگی فراهم شود.

وی در خصوص طرح های اجرایی پیش بینی شده در اردوهای جهادی شهری تابستانه اظهار کرد: در فصل تابستانه اردوهای جهادی شهری پنج طرح محله ای، 23 طرح ناحیه ای، 72 طرح منطقه ای و پنج طرح پهنه ای پیش بینی شده است که به همت جهادگران جوان شهر تهران برگزار می شود.

مدیر عامل موسسه خانه شهریاران جوان در پایان یادآور شد: ثبت نام از علاقمندان به منظور شرکت در اردو همچنان ادامه دارد و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت خانه شهریاران جوان (www.shahryaranejavan.ir) و دفاتر خانه شهریاران جوان در سطح مناطق در کانون های جهادگران جوان محله بر اساس توانمندی و علایق  خود برای ثبت نام اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها