«خواستگاری در وقت اضافه» از شبکه نمایش /برای ازدواج همواره وقت هست

کد خبر: ۵۷۹۲۲۸
«خواستگاری در وقت اضافه» از شبکه نمایش /برای ازدواج همواره وقت هست

فیلم تلویزیونی «خواستگاری در وقت اضافه» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی سید امیرسید زاده محصول سال ۱۳۸۷است. رزیتا غفاری، حسن پورشیرازی، نادرسلیمانی، محسن قاضی مرادی، حسن جوهرچی و آزیتا لاچینی بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند.

داستان فیلم «ازدواج در وقت اضافه» درباره منیرخانم است که سال‌هاست همسرش فوت کرده، او مستاجر آقا صادق است که او هم همسرش را ازدست داده و با دخترش ملیحه زندگی می‌کند. ملیحه مخالف ازدواج مجدد پدرش است و از هم کلامی و ارتباط منیرخانم و آقا صادق به شدت ممانعت می‌کند. منیر خانم با استخدام سیما که یک پرستارخانگی است، می‌خواهد از او سواد بیاموزد، ولی جدای این مطلب، قصد دارد تا به واسطه سیما، روابط بین خود و آقا صادق را بهتر کند و...

جواد افشار کارگردان فیلم «ازدواج در وقت اضافه» متولد۱۳۴۷است او که دارای مدرک لیسانس کارگردانی فیلم از دانشکده صدا و سیماست، فعالیت خود را از تلویزیون آغاز کرد. افشار کارگردانی سریال‌هایی همچون «گل یا پوچ»، «سایه سکوت»، «روزهای زیبا» و «مادرانه» که هم اکنون از شبکه سه سیما در حال پخش است را برعهده داشته است. جواد افشار در کنار مجموعه‌های تلویزیونی چندین فیلم تلویزیونی را نیز کارگردانی کرده است. فیلم «کلبه ۱۳۸۷» تنها پروژه سینمایی افشار است.

فیلم «ازدواج در وقت اضافه» روز یکشنبه ساعت ۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت ۵از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها