با 2 گل محمد نوری بدست آمد

پیروزی پرسپولیس بر استقلال خوزستان

پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با نتیجه دو بر صفر استقلال صنعتی خوزستان را شکست داد.
کد خبر: ۵۷۷۳۹۳
پیروزی پرسپولیس بر استقلال خوزستان

به گزارش ایسنا، دیدار تدارکاتی پرسپولیس برابر استقلال صنعتی خوزستان با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. هر دو گل پرسپولیس را محمد نوری در دقایق 50 و 55 به ثمر رساند.

این دیدار از ساعت 18:35 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. اولین فرصت این دیدار را ایمان مبعلی در دقیقه هشتم برای استقلال خوزستان از دست داد. ضربه کاشته پشت محوطه 18 متر پرسپولیس را این بازیکن زد که با فاصله اندک از کنار دروازه پرسپولیس این توپ راهی اوت شد. در ادامه بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد تا این‌که در دقیقه 31 کفشگری از پرسپولیس با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه می‌توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند که ضربه این بازیکن با واکنش دیدنی دروازه‌بان استقلال خوزستان راهی اوت شد.

در دقیقه 35 غلامرضا رضایی یک ضربه کاشته برای پرسپولیس به سمت دروازه استقلال خوزستان زد که این ضربه باز هم با واکنش خوب دروازه‌بان استقلال خوزستان راهی کرنر شد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم پرسپولیس بازی تهاجمی را به نمایش گذاشت. در دقیقه 49 ارسال یک کرنر بر روی دروازه استقلال خوزستان می‌توانست خطرساز شود. حقیقی با ضربه سر می‌توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند ولی ضربه او با بدشانسی به دیرک کناری دروازه خورد و راهی اوت شد. یک دقیقه بعد بود که پاس تودر دهنوی را محمد نوری با یک ضربه چیپ وارد دروازه استقلال خوزستان کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود پرسپولیس شود. در دقیقه 55 پاس خوب میلاد غریبی به محمد نوری این بازیکن را در فضای شوت‌زنی قرار داد و این بازیکن با یک شوت دقیق دروازه استقلال خوزستان را برای بار دوم باز کرد. در دقیقه 63 پاس خوب ماهینی به غریبی رسید اما ضربه سر او نتوانست وارد دروازه استقلال خوزستان شود ولی به شکلی خطرناک این توپ راهی اوت شد.

این بازی تا پایان گل دیگری نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها