سریال‌های رمضانی در قاب شبکه سحر

شبکه سحر چند سریال با موضوعات ماورایی و دینی را برای پخش در ماه رمضان دوبله یا زیرنویس کرده است. این سریال‌ها برای مخاطبان این شبکه در سراسر دنیا تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۵۷۷۰۴۲

به گزارش روابط عمومی شبکه سحر سریال «سقوط یک فرشته» ماه رمضان امسال از سیمای کردی و سیمای بوسنیایی پخش می‌شود.

این سریال به مدیریت فرزاد مشعوف و با حضور جمعی از صداپیشگان ایرانی و کرد زبان دوبله شده است. سقوط یک فرشته برای پخش از سیمای بوسنیایی به مدیریت نوشین عاشوری زیرنویس شده است.

سریال سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام بهرامیان و با نقش‌آفرینی مسعود رایگان، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، هدی زین‌العابدین، خاطره اسدی، شبنم مقدمی و محمدرضا علیمردانی، قصه حاج حبیب، دخترش سارا و دخترخوانده‌اش فاطمه را روایت می‌کند. سقوط یک فرشته، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22 و 45 دقیقه به وقت تهران از سیمای کردی پخش می‌شود.

 صاحبدلان قاره در قاره هند

دوبلورهای پاکستانی به جای بازیگران سریال «صاحبدلان» صحبت کردند تا این سریال در ماه رمضان از سیمای اردوی شبکه‌سحر پخش شود.

صاحبدلان به سرپرستی یوشع ظفر حیاتی و صداپیشگی اعضای گروه دوبله اردو در کراچی پاکستان در 23 قسمت 45 دقیقه‌ای دوبله شده است.حسین محجوب، باران کوثری، محمد کاسبی، برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، حمید ابراهیمی، مهرانه مهین‌ترابی، ثریا قاسمی، سیروس گرجستانی، مجید یاسر، اردلان شجاع کاوه، لیدا عباسی و مهران رجبی در این سریال بازی کرده‌اند.

صاحبدلان از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 16 و 45دقیقه به وقت تهران از سیمای اردو پخش خواهد شد.

 به کجا چنین شتابان در سیمای انگلیسی

مجموعه تلویزیونی «به کجا چنین شتابان» به مناسبت ماه رمضان از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش خواهد شد.این مجموعه به سرپرستی مسلم دهقانی در 37 قسمت 45 دقیقه‌ای به زبان انگلیسی زیرنویس شده است.حسن شرف‌الدین ترجمه و مریم درخشان اپراتوری زیرنویس به کجا چنین شتابان را به‌عهده داشته‌اند.آهو خردمند، بابک حمیدیان، رضا رویگری، علی عمرانی، بهروز بقایی، نگین صدق‌گویا، پرستو گلستانی و فریبا متخصص ازجمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به‌ایفای‌نقش پرداخته‌اند.

 بوی خوش زندگی در سیمای آذری

مجموعه تلویزیونی «بوی خوش زندگی» به مدیریت جعفر رضایی به آذری دوبله شده است. سریال تلویزیونی بوی خوش زندگی به کارگردانی و نویسندگی علی شاه‌حاتمی تولید شده است. در این سریال مجید صالحی، هومن سیدی، پویا امینی، بهاره افشار، خشایار راد، مجید حاجی‌زاده، نگار فرهمند، کاوه سماک باشی، علی ناجی و... بازی می‌کنند.

بوی خوش زندگی پس از افطار روزه‌داران در جمهوری آذربایجان به نمایش درمی‌آید.همچنین مجموعه تلویزیونی «آخرین گناه» به سرپرستی علی احمدی‌آده به آذری دوبله شده است و سحر‌های ماه مبارک رمضان از این شبکه برای مخاطبان آذری زبان پخش‌می‌شود.

آخرین گناه به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران رسام تولید شده و بازیگرانی مانند جمشید مشایخی، حمیدرضا پگاه، مینا لاکانی، منوچهر آذر، لیلا اوتادی، علی دهکردی و اشکان خطیبی در آن بازی کرده‌اند.سریال آخرین گناه در 29 قسمت 35دقیقه‌ای برای سحرهای ماه مبارک رمضان برای پخش از سیمای آذری شبکه سحر در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها