رییس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

کشف 83 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه

طرح پیشگیری از سرقت در تهران

بازداشت 34 سارق و کشف اموال مسروقه

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح پیشگیری از سرقت در پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات 34 سارق بازداشت و 25 فقره اموال مسروقه از متهمان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۷۶۸۶۰
بازداشت 34 سارق و کشف اموال مسروقه

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن خانچرلی رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: برابر تدابیر رییس پلیس پایتخت و همچنین درخواست و تاکید شهروندان در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران، طرح پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان از سوی تیم های عملیاتی پلیس پیشگیری پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که تیم های عملیات معاونت عملیات این یگان حضور داشتند طرح کنترل و سرکشی از محل های جرم خیز به منظور پاکسازی، دستگیری متهمان و کشف اموال مسروقه از شب گذشته تاکنون در محدوده کلانتری هایی زیر مجموعه سرکلانتری های یازده گانه پلیس پیشگیری پایتخت اجرا شده که طی آن کلیه نقاط جرم خیز، پارکینگ ها و محل هایی که امکان سرقت وجود داشت تحت بازرسی و نظارت قرار گرفت.

سرهنگ خانچرلی اظهارداشت: در این راستا، تعدادی خودروی سواری و موتورسیکلت مسروقه کشف و طی بررسی های انجام شده 34 سارق شناسایی و در عملیاتی های ضربتی بازداشت شدند که در بازرسی از میان وسایل همراه آنها 25 فقره اموال مسروقه، سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و تعدادی از لوازم داخلی خودروی مسروقه کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در روزهای آتی نیز افزود: طرح امنیت محله محور بر اساس درخواست شهروندان و تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ به اجرا درآمده و شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها