معترضان برزیلی دیدار برزیل و اسپانیا را هم به جنجال کشیدند؛

خشونت در فینال جام کنفدراسیون ها

همزمان با آغاز فینال جام کنفدراسیون ها معترضان باز هم جنجال سازی کردند تا پلیس ضد شورش با گاز اشک آور به آنها حمله ور شود.
کد خبر: ۵۷۵۵۰۷
خشونت در فینال جام کنفدراسیون ها


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ شورش گران برزیلی  در نزدیکی استادیوم "ماراکانا"-محل برگزاری فینال جام کنفدراسیون ها- به سوی پلیس سنگ و بمب‌های دست‌ساز پرتاب کردند و پلیس نیز در پاسخ از گاز اشک‌آور استفاده کرده است.
دیلما روسف، رییس جمهوری برزیل به دلیل همین حواشی به تماشای این دیدار نرفت. بیش از 11 هزار مامور امنیتی در خیابان ها  حضور داشتند تا از هرگونه جنجال و حاشیه سازی جلوگیری کنند.
معترضان برزیلی به دلیل مشکلات اقتصادی مردم این کشور مخالف برگزاری جام کنفدارسیون ها در این کشور هستند و به همین دلیل از همان دیدار افتتاحیه دست به شورش و اعتراض زدند که این اعتراضات تا دیدار فینال نیز ادامه داشت.
روز یکشنبه عده‌ای از تظاهرکنندگان تلاش کردند وارد ساختمان موسسه فوتبال برزیل شوند، اما پلیس از ورود آن‌ها جلوگیری کرد. آن‌ها خواهان استعفای رییس موسسه فوتبال برزیل شدند.
برزیل سال آینده میلادی میزبان بازی‌های جام جهانی فوتبال است. مردم این کشور می‌گویند، مخارج میزبانی این بازی‌ها باید صرف بهبود بهداشت، آموزش و حمل و نقل عمومی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها