مقام‌های داخلی آمریکا اعلام کردند: در پی صاعقه و رعد و برق در ایالت ایندیانا سه کودک که در یک اردوگاه تابستانی بودند، مجروح شدند.
کد خبر: ۵۷۵۳۸۳

پلیس محلی ایالت ایندیانا اعلام کرد: روز گذشته برخورد صاعقه با محل اقامت تعدادی کودک در یک اردوگاه تابستانی گزارش شد که به دنبال آن سه کودک مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

این روزها تغییرات آب و هوایی از جمله موج شدید گرما، وزش تندباد، بارندگی شدید و جاری شدن سیل در مناطق مختلف آمریکا، زندگی مردم را مختل و آسایش آنان را سلب کرده است./ ایسنا

مسمومیت 450 کارگر در بنگلادش

450 کارگر یکی از کارگاه‌های تولید پوشاک نزدیک پایتخت بنگلادش دیروزبر اثر نوشیدن آب آلوده در محیط کار مسموم شدند. این دومین بار در روزهای اخیر است که چنین حادثه‌ای در این کارگاه روی می‌دهد.

بدرالعالم از مقامات پلیس این کشور گفت: این کارگران که بیشتر آنها را زنان تشکیل می‌دهند بعد از خوردن آب در محیط کار دچار درد در ناحیه شکم و استفراغ شدند. در پی این حادثه کارگران این کارخانه که در شهرک صنعتی آشولیا قرار دارد در بیمارستان بستری شده‌اند.

پلیس نمونه‌هایی از آب مصرف شده را به آزمایشگاه فرستاده است و تا زمان تعیین نتیجه، صاحبان کارگاه این محل را تعطیل کرده‌اند. روز جمعه نیز 200 کارگر این کارگاه بعد از خوردن شام در محیط کار در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از داکا، در هفته‌های اخیر بیش از هزار کارگر بخش پوشاک در کارگاه‌های مختلف در سراسر بنگلادش دچار بیماری شده‌اند.

دستگیری بازیگر مشهور هالیوود به جرم قاچاق مواد مخدر

بازیگر صاحب نام سینمای هالیوود که شاید همه او را به دلیل بازی در فیلم ترمیناتور می‌شناسند، از سوی پلیس لس‌آنجلس به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شد.

نیک استال یکی از چهره‌های شناخته شده سینمای هالیوود که بتازگی اخباری درباره مفقود شدن وی مخابره شده بود، توسط پلیس لس‌آنجلس به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شده است./باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها