تلویزیون برای آخر هفته بینندگانش فیلم های جذابی را در گونه های متنوع کودک و نوجوان، اجتماعی، طنز، حادثه ای و پلیسی در نظر گرفته است.
کد خبر: ۵۷۴۳۴۷
«تعقیب سایه ها» در تابستان داغ تلویزیون/ گزارش کامل فیلم های آخر هفته

امروز و فردا فیلم های انیمیشنی، سینمایی و تلویزیونی همچون « رویای رابرت کوچولو » ، « تروریست » ، « قهرمان راه آهن »، « من کلام هستم » ،« خانه ای در دوردست »، « مسیر انحرافی » ، « پایان راه »، « خداحافظ بچه 1» ، « جایزه برای بازنده ها » ، « مرگ در می‌زند »، «خداحافظ بچه 2» و « ملوان زبل » از شبکه های مختلف پخش می شود.

 

شـبـکـه یــک

 

*به گزارش روابط عمومی ، فیلم سینمایی « روی من حساب کن » به کارگردانی کِنِت لونر گان، پنجشنبه ساعت 22:00 از شبکه یک  پخش می شود .

لارا لینِی ، مارک روفالو و جان تِنی درفیلم سینمایی « روی من حساب کن » محصول سال  2000 آمریکا بازی کرده اند .

*فیلم تلویزیونی « شناسایی » به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم کیهانی ، جمعه ساعت 16 از شبکه یک  پخش خواهد شد .

سیامک اطلسی ، روهام تدریسی و علی جلیلی باله در فیلم تلویزیونی « شناسایی » از تولیدات سال 1390 گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک  ایفای نقش پرداخته اند.

 

شبکه دو

 

* فیلم سینمایی « تعقیب سایه ها » به کارگردانی علی شاه حاتمی، ساعت 1 بامداد روز پنج شنبه از شبکه دو پخش می‌شود .

جعفر دهقان، غلامرضا علی اکبری، سید جواد هاشمی و حسن عباسی در فیلم سینمایی « تعقیب سایه ها » بازی کرده اند.

 

*انیمیشن « ویلی گنجیشکه » به کارگردانی جیمی هیوارد و تهیه کنندگی باب گوردون محصول 1989 مجارستان ، پنج شنبه ساعت 7:30 از شبکه دو  پخش می‌شود .

 

*فیلم سینمایی « رویای رابرت کوچولو » به کارگردانی آرماندز زوربولیس ، محصول سال  2009 اطریش و لیتوانی، پنجشنبه ساعت 14:30 از شبکه دو  پخش خواهد شد .

گوستاو ویلسون، یوریس یاگارس و یوا آوا در فیلم سینمایی « رویای رابرت کوچولو » به تهیه کنندگی گاتیس اوپمالیس ایفای نقش کرده اند.

 

*فیلم تلویزیونی « تروریست » به کارگردانی حبیب الله بهمنی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور ، پنجشنبه ساعت 21:00 از شبکه دو  روی آنتن می رود .

 

* فیلم سینمایی « قهرمان راه آهن » به کارگردانی گِرگ ترنان ، جمعه ساعت 7:30 از شبکه دو  پخش می شود .

 

* فیلم سینمایی « من کلام هستم » به کارگردانی نیلا مدهاب پاندا وتهیه کنندگی سانتانو میشرا ،جمعه ساعت 17:30 از شبکه دو  روی آنتن می رود .

فیلم سینمایی « من کلام هستم » با بازی گلشن گروور، هارش مایار، حسن سعد و پیتوباش محصول سال 2010  هندوستان است.

 

*فیلم تلویزیونی « خانه‌ای در دوردست » به کارگردانی کاظم معصومی ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 23:00 از شبکه دو  پخش می شود .

بی‍ژن امکانیان، آتنه فقیه نصیری، سودابه بیضایی و ترگل طیبی در فیلم تلویزیونی « خانه‌ای در دوردست » محصول سال  1388 مرکز  فیلم بازی کرده اند .

 

شبکه سه

 

فیلم تلویزیونی « مسیر انحرافی » به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمد هاشمی ، پنجشنبه 6 تیر     ماه ساعت 11 از شبکه سه  بازپخش می شود .

*فیلم تلویزیونی « پایان راه » به کارگردانی افسانه منادی و تهیه کنندگی نادر مقدس، پنجشنبه ساعت 16:30 از شبکه سه  پخش خواهد شد .

در این فیلم با بازی فاطمه گودرزی، فرهاد اصلانی و بهزاد خداویسی خواهید دید: بابک، سهراب و هما باخبر می‌شوند که پدرشان در بیمارستانی در شمال بستری شده است.

فیلم تلویزیونی«خداحافظ بچه ( قسمت اول ) » به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داود هاشمی،پنج شنبه ساعت 19 از شبکه سه  پخش می شود.

داستان این فیلم با بازی مهراوه شریفی‌نیا،  بهاره رهنما ، شهرام حقیقت دوست ، موضوع بچه دار نشدن زوججوانی است که در پی عدم موفقیت برای به عهده گرفتن سرپرستی یک بچه از پرورشگاه، بهدلیل سابقه دار بودن مرد خانواده، شروع به انجام کارهای خلاف برای آوردن بچه ازپرورشگاه و یا دزدیدن بچه می‌کنند.

*فیلم تلویزیونی « جایزه  برای بازنده ها » به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی پیمان جعفری  ، جمعه ساعت 11 از شبکه سه  بازپخش می شود .

در این فیلم با بازی کمند امیر سلیمانی، فریده دریا مج و زهره حمیدی خواهید دید: ساکنین یک آپارتمان که به نوعی درگیر مشکلات مختلفی هستند، درگیر یک موضوع جالب می شوند.

فیلم تلویزیونی « مرگ در می زند » به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی رزاق کریمی از تولیدات سال  1391 مرکز  فیلم، جمعه ساعت 14:30 از شبکه سه  پخش خواهد شد .

داستان این فیلم با بازی داریوش اسد زاده، کوروش تهامی، ناصر گیتی جاه و گلاره عباسی درباره پیرمرد تنهایی است که دور از فرزندانش زندگی می کند، او با جوانی آشنا می شود که او هم دچار مشکلات زیادی است. برخورد این دو باعث تحول در زندگی آن ها می شود.

قسمت دوم فیلم تلویزیونی « خداحافظ بچه » جمعه ساعت 19 از شبکه سه  پخش می‌شود.

 

شبکه چهار

 

فیلم سینمایی « دعوت شام از یک قاتل » به کارگردانی روبرت مور محصول سال  1976 ، پنجشنبه ساعت 16 از شبکه چهار  بازپخش می شود .

فیلم با بازی پیتر فالک، پیتر سلرز، اَلِکگینس، ترومنکاپوتی ، جیمزکوکو ، ایلینبر نان و مگی اسمیت داستان حضور گروهی از کارآگاه‌های خصوصی کارکشته برای فاش ساختن راز یک جنایت به قصری عجیب است.

فیلم سینمایی « حرفه ایتالیایی » به کارگردانی پیتر کالینسون جمعه ساعت 11 در قالب جشواره تابستانی از شبکه چهار سیما پخش می شود .

مایکل کین ، نوئل کووارد و بنی هیل در فیلم سینمایی « حرفه ایتالیایی » محصول سال 1969 کشورهای ایتالیا و انگلیس بازی  کرده اند .

*فیلم سینمایی « ملوان زبل » به کارگردانی رابرت آلتمن جمعه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4 » از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت .

روبین ویلیامز و هلی دوال در این فیلم محصول سال 1980 آمریکا بازی کرده اند.

 

شبکه تهران

 

*فیلم سینمایی « ماجراهای هاکلبری فین» به کارگردانی استفان سامرز، پنجشنبه ساعت 13:30 در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران پخش می شود .

داستان این فیلم با بازی الیجاه وود، کورتنی بی. ونس، رابی کولتران و جیسون روباردز در مورد یک پسر بچه است که از دست پدر خلافکارش فرار کرده و با دوست سیاهپوستش به جنگل ها و بیابان ها می روند و ماجراهایی برای آنها به وجود می آید.

فیلم سینمایی « ماجراهای هاکلبری فین » محصول سال 1993 آمریکا است.

 

فیلم سینمایی « سفرهای گالیور2 » به کارگردانی راب لترمن ، 30 دقیقه بامداد روز جمعه از شبکه تهران بازپخش می شود .

جک بلیک، امیلی بلانت و جیسون سگل در فیلم سینمایی « سفرهای گالیور 2 » محصول سال 2010 آمریکا ایفای نقش کرده اند.

 

انیمیشن « خرگوش ناقلا »به کارگردانی بایرون واگنس ، صبح جمعه ساعت 9:15 از شبکه تهران پخش میشود.

مونیکا آلیسون ، واینی برادی و رایان نیکول براوون در انیمیشن « خرگوش ناقلا »محصول سال 2006 آمریکا بازی کرده‌اند.

 

فیلم سینمایی « فهرست مرگ » به کارگردانی ویلیام کافمن، جمعه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود .

کیوبا گودینگ جی . آر در فیلم سینمایی « فهرست مرگ » محصول سال 2011 آمریکا ایفای نقش کرده است .

 

شبکه شما

 

فیلم تلویزیونی « در انتظار ناخدا » به کارگردانی ابوالفضل شکیبا و تهیه کنندگی جلیل شعبانی ، از تولیدات صدا و سیمای مرکزخلیج فارس ، پنجشنبه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

محمد امین احمدی زاده ، سیما پورسالاری و سید امید وحدانی در فیلم تلویزیونی « در انتظار ناخدا » به عنوان بازیگران اصلی حضورداشتند .

 

فیلم تلویزیونی « چشمه آهوان » به کارگردانی شهرام باباپور و تهیه کنندگی محسن دانشور جمعه 7 تیرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

شهاب عسگری، غزاله نظر و عباس ترکی از بازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « چشمه آهوان » می باشند .

شبکه آموزش

 

فیلم سینمایی « شهر فرشتگان » به کارگردانی نادر مقدس در ژانرخانوادگی جمعه ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می شود.

داستان فیلم به تهیه کنندگیسید حسن مهدوی فر و با نقش آفرینیلیلا موسوی، بهزاد خداویسی، پریا مردانیان و مهدی عطاران در مورد زندگی یک خانواده است که مرد مشغله کاری زیادی دارد و زن از این ماجرا بسیار ناراحت است .

 

شبکه پویا

 

انیمیشن « نیروی ویژه » به کارگردانی هویت یتمن محصول سال 2009 آمریکا پنج شنبه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود.

داستان این فیلم سینمایی درباره اعزام نیروی ویژه آموزش دیده از خوکچه هندی برای متوقف کردن با یک میلیاردر شیطانی و مقابله با اواست.

 

انیمیشن سینمایی « دایناسوری از اقیانوس ها » محصول کشور ژاپن ، جمعه  7 تیرماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود.

 

شـبـکـه نمـایـش

فیلم سینمایی و تلویزیونی « توهم » ، « اسب آبی »، « در میان ما » ، « چگونه میلیاردر شدم »، « سرزمین » و « تبهکاران » جمعه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها