زورگیر استخر دستگیر شد

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس از دستگیری یک سارق زورگیر در محله استخر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۸۹۳
زورگیر استخر دستگیر شد

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ محمد جلینی رئیس کلانتری 126 تهرانپارس گفت: عصر دیروز در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران این کلانتری اقدام به پاکسازی نقاط آلوده به جرم کردند که طی آن یکی از افراد سابقه دار در خصوص سرقت و زورگیری شناسایی و بازداشت شد.

وی افزود: در این طرح که طی روز گذشته انجام شد یکی از تیم های گشت انتظامی این کلانتری ضمن شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز موفق به شناسایی و دستگیری این سارق سابقه دار شد.

سرهنگ جلینی اظهارداشت:مدتی پیش تعدادی از شهروندان تهرانی در محدوده مذکور از سارقی که با تهدید سلاح سرد از آنها سرقت کرده بود، به ماموران شکایت کرده و تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی افزود: در همین راستا طی هماهنگی های انجام شده مقرر شد با اجرای طرح امنیت محله محور ضمن پاکسازی نقاط جرم خیز، سارق یا سارقان زورگیر این محدوده نیز شناسایی و بازداشت شوند.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس تصریح کرد: بر این اساس، تیم های عملیاتی اقدامات خود را آغاز کرده و در همین زمان یکی از گشت های انتظامی موفق شد سارق تحت تعقیب را که مشخصات چهره وی از سوی مالباختگان در اختیار پلیس قرار گرفته بود، شناسایی و بازداشت کنند.

گفتنی است، این متهم در ابتدای دستگیری منکر هرگونه جرمی شد اما هنگامی که با مالباختگان روبرو شد لب به اعتراف گشوده و پس از اقرار به جرایم خود برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها