فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر که پس از سرقت موتورسیکلت اقدام به زورگیری و سرقت می کردند طی یک تعقیب و گریز پلیسی در بزرگراه قم خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۸۲۶
زورگیری با موتورسیکلت سرقتی

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: عصر روز گذشته دوشنبه ششم خرداد ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشتزنی در بزرگراه «‌قم» مسیر جنوب به شمال به دو موتورسوار که در کنار بزرگراه متوقف و به محض مشاهده واحد گشت حرکت کردند، مشکوک شدند.

وی افزود: این امر توجه ماموران را جلب و برای بررسی علت مشخصات موتورسیکلت را استعلام کردند که در نتیجه آن مشخص شد موتورسیکلت مذکور مسروقه است و از متهمان در خصوص زورگیری شکایت شده است و در حال حاضر ماموران کلانتری در تعقیب سارق یا سارقان آن هستند.

سرهنگ مطهری اضافه کرد: بلافاصله ماموران موتورسیکلت مذکور را تعقیب کرده و به آنها دستور توقف دادند اما آنها بدون توجه به اخطار پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کردند با حرکات مارپیچ از دست ماموران بگریزند که این امر نیز به آنها کمکی نکرده و ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهمان را که پیاده در حال فرار بودند را بازداشت کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از بازداشت در بازجویی های ابتدایی ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که پس از سرقت با موتور مسروقه اقدام به زورگیری نموده و پس از آن قصد اوراق موتورسیکلت را داشتند که ماموران سر رسیده و آنها متواری شدند.

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهارداشت: در بازرسی از متهمان که «مجتبی» و «رضا» نام داشتند، ‌دو قبضه چاقو، ‌سه دستگاه تلفن همراه کشف شد، ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری 170 کهریزک انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها