به دنبال نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در بازی های داخل سالن؛

کفاشیان: از تیم ملی بانوان ایران انتظار مدال طلا داشتم

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه فیلم ضرب و شتم خبرنگار ایرانی توسط کره ای ها موجود است به پیگیری شکایت ایران از کره ای ها اشاره کرد.
کد خبر: ۵۷۳۸۸۲
کفاشیان: فیلم ضرب و شتم کره ای ها را ضبط کردیم


علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پیروزی تیم ملی کشورمان در مقابل کره جنوبی و حضور مقتدرانه این تیم بعد از 8 سال در مسابقات جام جهانی 2014 گفت: دور قبل ما 2 بار با کره بازی کردیم که هر 2 بار هم با این تیم مساوی کردیم اما این بار به لطف خداوند موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: درست است که ما کره جنوبی را شکست دادیم ولی این نتایج من را راضی نمی کند چراکه تیم ملی باید پر قدرت تر از همیشه در مسابقات آینده حاضر شود و لازمه اش سرمایه گذاری و مدیریت صحیح، چه در تیم های پایه و چه در تیم بزرگسالان است.

وی در ادامه در خصوص انتقادات مسئولان در خصوص مدیریت وی در فدراسیون فوتبال گفت: بعضی وقتها کار خیلی خوب پیش می رود و بعضی وقتها هم نه! نباید همیشه کارها را با نتیجه ایی که به دست می آیند ارزیابی کرد. من اگر بخواهم در فدراسیون فوتبال قوی عمل کنم باید فکر 4 سال بعد را هم بکنم. ما باید در فوتبال سرمایه گذاری کنیم چه من در فدراسیون باشم و چه نباشم.

وی در ادامه افزود: از زمانی که من به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شدم تاکنون 2 بار به عنوان فدراسیون برتر شناخته شدیم و حتی سال گذشته به عنوان برترین فدراسیون آسیا معرفی شدیم. در حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران از لحاظ آموزشی و فنی حتی برتر از کشورهای ژاپن و کره جنوبی است و ما این موضوع را مدیون غیرت بازیکنان تیم ملی و مردم کشورمان هستیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در یک سال باقی مانده به مسابقات جام جهانی برنامه ریزی های فدراسیون فوتبال برای تیم ملی چه خواهد بود گفت: در جلساتی که با سرمربی تیم ملی داشتیم برنامه ریزی های خود را در 2 بخش طبقه بندی کردیم که در آن اردوهای مستمر و بازی های تدارکاتی با تیم های مختلف برنامه ریزی شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص قرار داد سرمربی تیم ملی گفت: ما قرارداد این مربی را طوری تنظیم کرده بودیم که دار آن قید شده بود اگر نتواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد قراردادش یک طرف فسخ می شود و اگر موفق شد تیم را به جام جهانی ببرد تا آخر مسابقات جام جهانی با وی همکاری خود را ادامه می دهیم.

وی در ادامه در خصوص عملی شدن و عده های رئیس جمهور و وزیر ورزش مبنی بر تخصیص بودجه به فدراسیون فوتبال گفت: بله درست است رئیس جمهور محترم و وزیر ورزش قول هایی به ما داده اند ولی خوب تا این پول به دست ما برسد طول خواهد کشید.

وی در ادامه در خصوص برگزاری زود هنگام مراسم استقبال از ملی پوشان گفت: خیلی زود بود ولی به علت خستگی بازیکنان تیم ملی و اینکه بازیکنان برای استراحت هر کدام به شهرهای خودشان می رفتند امکانش نبود که مراسم را برای روزهای بعد بگذاریم.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه ریزی مراسم استقبال، از داخل تهران شده بود و ما اطلاعی از آن نداشتیم فقط روز آخر به ما خبر دادند که در تهران چنین مراسمی قرار است برگزار شود و البته خیلی هم بد نشد و هواداران برای استقبال ملی پوشان آمدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها