صعود چشمگیر ایران در رده‌بندی فیفا

15 پله صعود در جهان رده چهارم آسیا

سیل پیام های تبریک برای فدراسیون فوتبال؛

بلاتر صعود ایران به جام جهانی را تبریک گفت

سپ بلاتر، رئیس سوئیسی فیفا در نامه ای به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران صعود تیم ملی کشورمان را به جام جهانی 2014 برزیل تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۲۸۸۶
بلاتر  صعود ایران به جام جهانی را تبریک گفت


 به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در نامه سپ بلاتر آمده است:

دوست عزیزم، علی کفاشیان

صعود مستقیم تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل را به شما و همه کارکنان فدراسیون فوتبال ایران به صورت صمیمانه تبریک می گویم. برای شما و فدراسیونتان بهترین ها را آرزو دارم و منتظر دیدار با شما در ماه نوامبر هستم.

همچنین دبیرکل فیفا در نامه ای به مهدی محمد نبی، صعود تیم ملی را تبریک گفت.

مارکوس کاتنر، قائم مقام جرومه والکه دبیرکل فیفا در نامه ای به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، صعود مستقیم تیم ملی را به جام جهانی تبریک گفت.

در این نامه آمده است: پس از نزدیک دو سال رقابت سخت و نزدیک در گروه اول رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا، این تیم ملی ایران بود که با شایستگی در صدر گروهش ایستاد تا یکی از 4 تیم صعود کننده مستقیم به جام جهانی باشد.

این صعود جانانه و شیرین را به شما و مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال ایران تبریک می گوییم و سال آینده در برزیل، جایی که در حال حاضر، رقابتهای جام کنفدراسیونها برگزار می شود، منتظر دیدار شما و تیم ملی فوتبال ایران هستیم.

امیدواریم که در یک سال باقیمانده همچنان همکاری خوبی با فیفا درباره همه مسایل مربوط به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی و مهیا کردن مقدمات حضور خوب در بزرگترین تورنمنت جهان باشید. همچنین امیدواریم در این مدت باقیمانده بتوانید به خوبی تیم ملی ایران را آماده حضور در مهمترین و مورد توجه ترین تورنمنت جهان کنید.

تبریک رئیس فدراسیون غرب آسیا به علی کفاشیان

شاهزاده علی بن حسین، رئیس فدراسیون غرب آسیا در نامه ای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفت.

در نامه علی بن حسین آمده است: برادر گرامی، جناب آقای کفاشیان، صعود مستقیم تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل مایه خوشحالی اعضای فدراسیون غرب آسیا شده است. این یک افتخار برای فوتبال غرب قاره کهن است که در جام جهانی که بزرگترین و مهم ترین رقابت جهانی است، نماینده دارد. از طرف همه اعضای فدراسیون فوتبال غرب آسیا بار دیگر و به صورت صمیمانه صعود را به شما تبریک می گویم و آرزو می کنم تیم ملی در جام جهانی برای غرب آسیا افتخار آفرینی کند.

بار دیگر از فرصت استفاده می کنم برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی 2014 آرزوی موفقبت می کنم.

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عراق به علی کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال عراق نیز در نامه ای به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم ملی ایران را به جام جهانی 2014 برزیل تبریک گفت.

ناجه حمود حریب در نامه ای به علی کفاشیان و کارکنان فدراسیون فوتبال، صعود مستقیم ایران را به جام جهانی تبریک گفت.

در متن این نامه آمده است: برای من و اهالی فدراسیون فوتبال عراق مایه خوشحالی است که تیم ملی کشور همسایه و دوستمان به جام جهانی صعود کرده است. گرم ترین تبریک های فدراسیون فوتبال عراق را بپذیرید. برای فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل و دیگر رقابتهای بین المللی و آسیایی در همه رده های سنی از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم.

تبریک رئیس فدراسیون پرتغال به کارلوس کروش

فرناندو گومز، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال در نامه ای به کارلوس کی روش، صعود تیم ملی ایران به سرمربیگری کروش را به جام جهانی تبریک گفت.

در این نامه آمده است: صعود تیم ملی ایران به جام جهانی توسط یک مربی پرتغالی برای فدراسیون فوتبال پرتغال افتخاری بزرگ محسوب می شود. جا دارد که از طرف همه کارکنان فدراسیون فوتبال پرتغال و اهالی فوتبال پرتغال این صعود را به کارلوس کروش تبریک می گوییم و برای تیم ملی ایران به سرمربیگری کارلوس کروش در جام جهانی آرزوی موفقیت می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها