به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمود روشن با اشاره به تاسیس سازمان هواپیمایی کشوری به صورت سازمانی مستقل در سال 1328 به دنبال تصویب قانون هواپیمایی کشوری، گفت: با توجه به اینکه قانونگذار عزم خود را به منظور تصویب قانون جدید هواپیمایی کشوری در مقدمه «ماده واحده قانون تقویض اختیارات و وظایف شورای عالی هواپیمایی کشوری مصوب 27 اسفند 1359» اعلام داشته است، اما با گذشت 64 سال تدوین قانون جدید عملی نشد.
وی افزود: در همین راستا سازمان هواپیمایی کشوری تدوین و تصویب قانون جدید را با توجه به پیشرفت های علمی و تکنولوژی در دهه های اخیر و تاثیر آن در صنعت هوانوردی و ضرورت تسهیل و اصلاح قوانین که از بسترسازی های لازم برای ارتقای این صنعت در داخل کشور است، در دستور کار قرار داد.
مدیرکل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: در اجرای تکلیف قانونی مندرج در بند (ج) ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه به منظور تقویت حاکمیت، متناسب کردن وظایف، اختیارات و مسئولیت های این سازمان، با در نظر گرفتن مشکلات فعلی صنعت، در جهت رفع خلاء های قانونی و به روز شدن قانون با رویکرد تامین الزامات و ساز و کارهای حقوقی و قانونی در فرآیندهای آینده صنعت، «لایحه قانون هوانوردی کشوری» تدوین و جهت سیر مراحل استصوابی ارسال شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد