به دلیل ایجاد ترافیک نام جایگاه‌ها اعلام نمی‌شود

آغاز توزیع بنزین یورو 4 در پایتخت

بنزین یورو4 در تهران توزیع نشد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گفت: توزیع بنزین یورو ٤ درجایگاه‌های عرضه سوخت شهر تهران بزودی آغاز می‌شود. این در حالی است که علی‌محمد شاعری، قائم مقام سازمان حفاظت محیط‌زیست دیروز از آغاز توزیع این سوخت در تهران خبر داده بود.
کد خبر: ۵۷۱۷۶۹

داوود عربعلی در گفت‌و‌گو با شانا با بیان این که هم‌اکنون ذخیره‌سازی بنزین یورو ٤ در انبارهای تهران درحال انجام است، افزود: به محض این که میزان ذخیره‌سازی این فرآورده به میزان مورد نیاز شهر تهران برسد، توزیع آن آغاز خواهد شد. وی به زمان دقیق تحقق این وعده اشاره‌ای نکرد.

وی با تاکید بر این که بنزین یورو ٤ در مرحله نخست در تعدادی از جایگاه‌ها عرضه می‌شود، تصریح کرد: این فرآورده بتدریج جایگزین بنزین معمولی در تمامی جایگاه‌ها خواهد شد.سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با پیگیری مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، بخشی از نیاز شهر تهران به این فرآورده (بنزین یورو ٤) تامین شده است و این روند تا رسیدن به میزان لازم، ادامه دارد.

عربعلی تاکید کرد: استمرار عرضه بنزین یورو ٤ منوط به تامین آن از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.این مقام مسئول به زمان توزیع بنزین یورو4 در دیگر شهرهای کشور نیز اشاره‌ای نکرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها