در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
فرآیند ارزشیابی توصیفی و تولید کتاب های درسی با توجه به اصول و مطالعات علمی و عمیق میدانی تدوین و تنظیم گردیدهاند و از مبانی قابل اعتمادی برخوردار هستند. از این رو قضاوت درباره هریک از آنها نیازمند پژوهش و تحلیلی دقیق و علمی است.
در این جوابیه آمده است: وجه اصلی و متمایزکننده ارزشیابی توصیفی از ارزشیابی کمی یا نمرهای، فرآیندی بودن این نوع ارزشیابی است و مولفه اصلی آن بازخورد کیفی است که معلمان گرامی در کلاس درس بازخوردی دقیق، متمایزکننده و متناسب با میزان فعالیتهای آموزشی هریک از دانشآموزان ارائه میدهند وبه کمترین و کوچکترین فعالیت یادگیری آنان در فرآیند آموزش و سنجش به طور مستمر توجه میشود و با عبارتی توصیفی وضع موجود دانشآموز و نوع کارهایی که برای توسعه، تقویت و رفع نارساییهای احتمالی یادگیری خود باید انجام دهد، بازخورد داده میشود و از دادن رتبه در مقیاسهای خیلی خوب، خوب و ... در جریان فعالیتهای آموزشی و یادگیری پرهیز میشود و فقط در تنظیم و تدوین گزارش پیشرفت تحصیلی در هر نیمسال به مقیاسهای رتبهای پرداخته میشود.
این جوابیه تاکید میکند: در رویکرد نوین تعلیم و تربیت و برنامهریزی درسی بویژه در دوره ابتدایی دیدگاه تلفیقی در برنامه درسی مورد تاکید است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد