اخبار کوتاه

کشف بزرگ سگ موادیاب

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان با استفاده از سگ موادیاب توانستند دو کیلوگرم هروئین جاسازی شده در بدنه خودرو را کشف کنند. پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان، هنگام ایست و بازرسی در سه راهی راین به یک خودروی پژو آردی که از زاهدان به سمت کرمان در حرکت بود مشکوک شد و آن را متوقف کرد.
کد خبر: ۵۷۰۵۳۷

 پس از انتقال وسیله نقلیه متوقف شده به پارکینگ، ماموران انتظامی با استفاده از یک قلاده سگ موادیاب توانستند دو کیلوگرم هروئین جاسازی شده در بدنه خودرو را کشف و ضبط کنند. بنا به این گزارش متهم پرونده دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده است.

تریاک به جای برنج

5/4 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کیسه برنج جاسازی شده بود، از سوی مأموران مبارزه با موادمخدر زنجان کشف شد. مأموران وقتی در جریان فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر قرار گرفتند، به تحقیق در این رابطه پرداخته و فهمیدند این متهم مقدار زیادی تریاک تهیه و از استان البرز به زنجان منتقل و توزیع می‌کند. مأموران در ادامه تحقیقات دریافتند متهم قصد دارد محموله‌ 5/4کیلویی تریاک را به زنجان منتقل کند. به این ترتیب مرد قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از او موادمخدر که به طرز ماهرانه‎ای در کیسه‎های برنج جاسازی شده بود، کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها