پشت پرده برکناری فرهاد کاظمی

ساعاتی پس از برکناری فرهاد کاظمی از باشگاه ذوب آهن، دلایل برکناری این مربی مشخص شد.
کد خبر: ۵۷۰۲۴۴
پشت پرده برکناری فرهاد کاظمی


به گزارش جام جم ورزشی، در آستانه برگزاری دیدار پلی آف رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول فرهاد کاظمی از سرمربیگری ذوب آهن برکنار و محمود یاوری به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد، این خبر غافلگیر کننده در شرایطی رسانه ای شد که تا چندی قبل مسئولان باشگاه ذوب آهن از تمدید قرارداد فرهاد کاظمی و ادامه همکاری با او خبر داده بودند.
با این حال خبرهای دریافتی از باشگاه ذوب آهن حکایت از آن دارد که موضوع توافق و ادامه همکاری کاظمی و مسئولان ذوب آهن تنها در رسانه ها خودنمایی می کرد زیرا در پشت پرده، اختلافات عمیقی بر روابط طرفین حاکم بود.
مشکلات ذوب آهن و کاظمی درست از جایی شروع شد که سرمربی این تیم پس از باخت در صحبت هایش مدعی می شد این تیم را او نبسته است؛ در حالی که پیش از امضای قرارداد با او، شرح کاملی از شرایط ذوب آهن به کاظمی ارایه شده و او با کم و کیف تیم به خوبی آشنا بود.
اختلاف دوم بر سر تعدادی از بازیکنان ذوب آهن بود؛ بازیکنانی که محبوب کاظمی بودند اما باشگاه از عملکرد آنها در طول فصل راضی نبود که محسن بیاتی نیا و علی جراح کار از جمله آنها بودند.
اما نکته پایانی اینکه اگر زمان برگزاری پلی آف زودتر از این اعلام می شد ، قطعا کاظمی زودتر برکنار می شد اما چون اصفهانی ها تا چند روز قبل حتی از زمان برگزاری مسابقه پلی آف مطلع نبودند، دست به عصا حرکت می کردند. دیدار رفت تیم های ذوب آهن اصفهان و پاس همدان 31 خردادماه در اصفهان و بازی برگشت نیز 5 تیرماه در همدان برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها